וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררות אצל אוהדי הפועל באר שבע, דן ביטון כשיר במכבי תל אביב

19.4.2022 / 11:20

בבירת הנגב משוכנעים ש"רבבת צופים תהיה בגב שלנו" בחצי הגמר (ד', 20:30). קרסטאיץ' עם סגל מלא, התלבטויות בנוגע לשוערים

חצי הגמרהסתיים20/04/2022
מכבי תל אביב
  • יובאנוביץ' (7)
3:1
  • (26) בריירו
  • (40) אנסה
  • (65) חטואל
הפועל באר שבע
תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב

לראשונה אחרי תקופה ארוכה יעמוד לרשות מלאדן קרסטאיץ' סגל מלא לקראת חצי גמר גביע המדינה מחר מול הפועל באר שבע. גבי קניקובסקי שב אתמול להתאמן בצורה מלאה ואם לא תהיה הפתעה הערב באימון המסכם והוא יתלונן שוב על כאב בכתף, הוא יפתח ב-11 אחרי שישב ביציע שלשום בטרנר. מי שהתאמן אתמול בצורה מלאה הוא דן ביטון אחרי היעדרות משמעותית בגלל נקע ברגלו. ביטון צפוי להיות בסגל, אבל ספק אם קרסטאיץ' ייתן לו לפתוח כבר מחר.

שחקן נוסף שיחזור להרכב אחרי שלא שיחק שלשום הוא דן גלזר. הקשר האחורי היה מוצהב בטרנר ויחזור כדי לתת למכבי תל אביב מה שהיה חסר לה מאוד בבאר שבע וזו נוכחות יותר משמעותית במרכז השדה.

קרסטאיץ' ספג הרבה ביקורת על ההרכב שהעלה בבאר שבע וגם כשביצע חילופים בהפסקה, מכבי תל אביב לא נראתה יותר טוב. במועדון מקווים לראות שינוי של 180 מעלות באיכות הקבוצה שרשמה את אחד ממשחקיה הגרועים בשנים האחרונות.

בדומה להפועל באר שבע שתצטרך להכריע בשאלת השוער שיעמוד מחר בין הקורות, גם קרסטאיץ' יצטרך לבחור בין דניאל פרץ לבין דניאל טננבאום שעמד במשחקי גביע המדינה. טננבאום איבד את מקומו העונה, אבל נראה טוב באימונים, כך שלמאמן מכבי תל אביב תהיה דילמה גדולה בנושא.

הרכב משוער: דניאל פרץ (דניאל טננבאום), שחר פיבן (אנדרה ז'ראלדש), עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר (דן ביטון), גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ייתן לצהובים הרבה נוכחות שהייתה חסרה בטרנר. גלזר/אריאל שלום

הפועל באר שבע

התעוררות גדולה של אוהדי הפועל באר שבע לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מחר מול מכבי תל אביב ונכון להבוקר 9,500 אוהדים של הקבוצה ילוו אותה לבלומפילד. המשחק הטוב של הקבוצה שלשום בטרנר מול מכבי תל אביב, עורר רבים לרכוש כרטיסים ואתמול נוספו עוד כ-2,000 איש ליציעים. "רבבת צופים מבאר שבע תהיה בגב שלנו. יהיה לנו הרבה כוח ביציעים", אמרו הבוקר במועדון.

בקבוצה מקווים שרועי גורדנה יהיה כשיר אחרי שסיים את המשחק שלשום עם התכווצות בשריר רגלו. גורדנה היה מהטובים שבין שחקני הפועל באר שבע ומאחר שברדה רוצה להמשיך להיות דומיננטי במרכז השדה, הוא מעוניין במריאנו באריירו, אנדרה מרטינס וגורדנה יחד. מי שאמורים לחזור להרכב הפותח הם חאתם עבד אלחמיד ורמזי ספורי שעלו רק כמחליפים שלשום אחרי שסבלו מפציעות לאורך השבוע שעבר. אלחמיד אמור לפתוח במקום אור דדיה וספורי במקום דור מיכה או רותם חטואל. לסגל יחזור יוג'ין אנסה אחרי שהיה מוצהב במשחק האחרון, אבל נראה שברדה ישאיר אותו על הספסל. דנילו אספרייה שהיה מצוין מול מכבי תל אביב ימשיך לשחק בעמדה קדמית.

שאלה שברדה יצטרך לתת עליה תשובה לקראת מחר, היא בעמדת השוער. אריאל הרוש עמד במשחקי גביע המדינה העונה לעומת עמרי גלזר שלקח את עמדת השוער הראשון בליגה. ברדה יצטרך להחליט בין השניים ונראה שההעדפה שלו היא להמשיך עם הרוש כשוער שעמד בכל משחקי גביע המדינה ועשה בהם עבודה טובה.

בעלי הקבוצה אלונה ברקת נמצאת בארצות הברית השבוע וקרוב לוודאי שלא תגיע למשחק. ברקת לא נכחה גם במשחק הליגה שלשום בטרנר ועקבה אחריו ממקום חופשתה.

הרכב משוער: אריאל הרוש (עומרי גלזר), חאתם עבד אלחמיד, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, רועי גורדנה, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, דנילו אספרייה, רותם חטואל.

עוד בוואלה!

שוב ביקורת על קרסטאיץ', הכרטיסים לגביע ממשיכים להיחטף

לכתבה המלאה
שוער הפועל באר שבע אריאל הרוש. ברני ארדוב
עשה עבודה טובה בגביע עד כה. הרוש/ברני ארדוב

טריוויה

* שבעה מפגשים היו עד היום בין השתיים במסגרת גביע המדינה, כשאחד מהם היה כפול (שמינית הגמר ב-1992). סך הכול מכבי תל אביב ניצחה שש פעמים ואילו הפועל באר שבע פעם אחת - 0:1 בזכייה הראשונה אי פעם בגביע ב-1997.

* העימות היחיד ביניהן בשלב חצי הגמר היה ב-1962, כשמכבי תל אביב ניצחה 0:3 במגרש קטמון. המפגש האחרון היה בגמר 2015, בו הצהובים חגגו 2:6 בלתי נשכח.

* מכבי תל אביב היא מחזיקת הגביע המכהנת, אחרי שהניפה בעונה שעברה בפעם ה-24 (18 מקום המדינה) בזכות 1:2 בהארכה על הפועל תל אביב.

* הפועל באר שבע עשתה את זה שנה לפני כן, כשניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה בגמר 2020 וזכתה בגביע השני בתולדותיה.

* הניצחון האחרון של באר שבע על מכבי תל אביב בבלומפילד היה בדצמבר 2015, אז המאמן הנוכחי אליניב ברדה ועוזרו מאור מליקסון כבשו והעניקו לאדומים 1:2 בליגה מול שער מצמק של אלי דסה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 27000

ביום ראשון תתארח הפועל באר שבע אצל בני סכנין במסגרת הפלייאוף העליון ולמחרת ייערך המשחק המרכזי של המחזור ה-31, כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב לדרבי מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully