וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ביקורת על קרסטאיץ', הכרטיסים לגביע ממשיכים להיחטף

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 11:50

בקבוצה מודאגים מאוד מהאנרגיות הירודות של השחקנים והמאמן הסרבי, שספג אש על ההרכב איתו פתח והולך ומתרחק מהישארות לעונה נוספת. גם השחקנים משתוממים: "חבל שהוא לא משתמש בגולסה". הצהובים קיבלו עוד 1,100 כרטיסים לקראת חצי הגמר מול באר שבע

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

דאגה גדולה במכבי תל אביב נוכח היכולת של הקבוצה ומאמנה מלאדן קרסטאיץ' בהפסד אמש (ראשון) להפועל באר שבע. במועדון חוששים שהשחקנים והמאמן הסרבי, לא מגיעים בשיא היכולת למשחק החשוב מחרתיים בחצי גמר גביע המדינה.

אחרי הדברים הכנים שאמר קרסטאיץ' במסיבת העיתונאים ביום חמישי והאופן שבו הביע את אכזבתו מכך שהוא לא יודע אם חוזהו יחודש לעונה הבאה, ציפו במועדון שהוא יביא את הקבוצה אמש בבאר שבע לשיא האנרגיה ואחרי איך שהשחקנים נראו לצד בחירת הרכב לא טובה מצד המאמן, קיים חשש אמיתי בקבוצה מהמשחק שמצפה לה ביום רביעי מול הפועל באר שבע בחצי גמר גביע המדינה. גורם במכבי תל אביב אמר אמש: "לא כך פותחים שבוע כל כך חשוב למועדון. אפשר היה להפסיד, אבל לא בצורה הזו. שיחקנו כדורגל גרוע עם יכולת רעה מאוד של שחקנים, אבל גם בלי טיפת קבוצתיות".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא בשיאו, בדיוק כמו השחקנים. קרסטאיץ'/דני מרון

קרסטאיץ' ספג ביקורת נוכח ההרכב איתו עלה שהשאיר את כל מרכז המגרש לשליטה של שחקני הפועל באר שבע. הסרבי העלה שוב שני חלוצים והפעם שם שני שחקני כנף כשכל האמצע מופקד ברגליים של שרן ייני הוותיק ואוסקר גלוך שהיה היחיד שבלט בקבוצה. "הצרה הכי גדולה שלנו היא שילד בן 18 עם שתי הופעות בהרכב, מצטיין בין כל השחקנים", אמר גורם בסביבת מכבי תל אביב. "אנחנו צריכים להיות בשיא הטירוף בשלב הזה ונראה שאנחנו מגיעים למשחק הגביע, בדאון גדול".

קרסטאיץ' לא יכול היה לקבל אתמול את דן גלזר המוצהב, גבי קניקובסקי הפצוע ודן ביטון שלא ישחק גם מחרתיים. המאמן שוב התעלם מאייל גולסה ולא נתן לו דקה, גם כשהכניס במחצית השנייה מחליפים. "חבל שקרסטאיץ' לא מחזיר לעניינים את גולסה", אמר שחקן בקבוצה אמש. "אייל יכול לתרום לנו הרבה. נכון שהוא היה פצוע, אבל הוא כרגע כשיר ואנחנו צריכים אותו".

מכבי תל אביב רשמה אמש משחק רביעי בפלייאוף ללא ניצחון ובמאזנה בסך הכל 3 נקודות מתוך 12 אפשריות כאשר היא כבשה בארבעה משחקים שני שערים בלבד. "רדפנו מהרגע שהגעתי אחרי המובילות כדי להדביק את הפער ויכול להיות שזה הוציא מהקבוצה הרבה מאוד אנרגיות", ניסה קרסטאיץ' אמש במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק, להסביר מה קרה למכבי תל אביב מאז הכניסה לפלייאוף וזאת אחרי רצף המשחקים הנהדר שהיה לה מאז ההפסד למכבי חיפה בחוץ.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הכל על הכתפיים של בן 18 - וזאת בדיוק הבעיה. אוסקר גלוך/דני מרון

מי שניסה להרגיע אמש במסיבת העיתונאים, היה עדן שמיר שנכנס רק כמחליף במחצית השנייה. "אני סומך על עצמנו ומשוכנע שביום רביעי נעשה שינוי של 180 מעלות ותראו קבוצה אחרת", הבטיח שמיר. "אנחנו ננקה את המשחק הזה ונתרכז ביום רביעי".

שמיר התבקש להתייחס לעמדת המאמן ולעובדה כי הם לא יודעים אם קרסטאיץ' ימשיך. "אלה דברים טבעיים בכדורגל ולכן לא צריך להתייחס לכך. בכל עונה יש תקופות בהן שחקנים ומאמנים לא יודעים אם הם ממשיכים. אנחנו עולים לשחק ומתמקדים ברגע המשחק. כולם רוצים להיות טובים ולהצליח. אנחנו פחות עוסקים במעמד של מישהו בקבוצה או אם הוא ממשיך".

כך או אחרת, מבינים במכבי תל אביב שבין אם יקרה הבלתי צפוי וקרסטאיץ' יישאר, בין אם ולאדן איביץ' יעשה קאמבק ובין אם יאמן את הקבוצה מאמן אחר בעונה הבאה, המועדון חייב להביא מספר שחקנים חדשים ואיכותיים כדי להדביק את הפער שפתחה מכבי חיפה. "קרסטאיץ', איביץ' או כל אחד אחר צריך כלים כדי לזכות בתארים. מכבי תל אביב צריכה להביא אותם", אמר אמש גורם המקורב למועדון.

seperator

בתוך כך, מכבי תל אביב קיבלה בצהריים עוד 1,100 כרטיסים למכירה לחצי הגמר מחרתיים. אחרי שהקבוצה מכרה את כל 12 אלף הכרטיסים שהוקצו לה, היא קיבלה אתמול עוד 700 למכירה וכולם נחטפו. היום כאמור הופשרו לקבוצה עוד 1,100 כרטיסים שצפויים להימכר ב-24 השעות הקרובות.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון

מכבי נתניה - מכבי חיפה
בני סכנין - הפועל באר שבע
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully