וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "משחק כמו ביום א' לא יחזור על עצמו". ויטור: "יש לנו שחקנים למאני טיים"

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 15:10

דריכות שיא לקראת חצי גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע (רביעי, 20:30). ברדה: "צריכים לבוא צנועים, חכמים, לא לפספס". גלזר: "האגרסיביות והגישה מנצחות משחקים גדולים"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב והפועל באר שבע יעלו מחר (רביעי, 20:30) לכר הדשא מול יציעים מלאים באצטדיון בלומפילד, למשחק חצי הגמר השני ממנו תצא רק מנצחת אחת שתעפיל למשחק על התואר. שתי הקבוצות נפגשו ביום ראשון למשחק בפלייאוף העליון ובו ניצחה באר שבע 0:1. מה יקרה הפעם?

היום נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, כשמהצד של מכבי תל אביב משתתפים המאמן מלאדן קרסטאיץ' והקשר דן גלזר, ובצד של הפועל באר שבע המאמן אליניב ברדה והקפטן מיגל ויטור.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' עם השחקן דן גלזר, ומאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם השחקן מיגל ויטור. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
חצי גמר פשוט גדול/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

מכבי תל אביב

מלאדן קרסטאיץ' על ההפסד ביום ראשון: "מחר יהיה משחק שונה לגמרי. אמרתי כבר ביום ראשון שזה היה משחק רע שלנו, שיחקנו בלי אנרגיה ובלי אגרסיביות. היה לנו משחק לא טוב וליריבה שלנו היה משחק טוב. לכל קבוצה יש הפסדים כאלה במהלך העונה. אנחנו עדיין משחקים כדורגל טוב, עשינו דברים טובים עד עכשיו ובאופן כללי אנחנו יכולים להיות מרוצים".

בתשובה לשאלה האם ביום ראשון הראש כבר היה בגביע: "לא, לא, לא. אנחנו מגיעים לכל משחק ברמת מוכנות מקסימלית, בצוות האימון לא היינו מרוצים מהמשחק. אנחנו יודעים שמשחק כזה לא יכול לחזור על עצמו".

על ההבדלים בין התוצאות הטובות לפני הפלייאוף, לתוצאות הבינוניות כעת: "בפלייאוף יש לנו יריבות חזקות שלכל אחת מגיע להיות בו. מכבי תל אביב אמנם הקבוצה הכי גדולה בארץ, אבל קשה לשחק באותה רמה ובאותו קצב במשך כמה חודשים ברציפות. כשהגעתי לכאן לא האמינו בקבוצה ובשחקנים, אבל הם הוכיחו שיש להם איכות ושמגיע להם להיות בקבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב".

על אוסקר גלוך: "הוא היה השחקן הכי טוב בנוער והחלטנו שזו הזדמנות מתאימה עבורו לשחק בקבוצת הבוגרים. הוא שיחק טוב, אבל זה הרבה הודות לתמיכה של חבריו לקבוצה. בלעדיה הוא לא היה יכול להציג רמה גבוהה".

דן גלזר על המשחק בבאר שבע ממנו הוא נעדר: "לא הופענו ביום ראשון, אבל מה שכיף בכדורגל זה שאפשר לתקן. אני מסכים שבאר שבע שיחקה יותר טוב מאיתנו. ניתחנו את המשחק, המאמן הסביר מה עבד טוב ומה עבד לא טוב. האגרסיביות, הגישה האנרגיות - במשחקים גדולים זה מה שמנצח".

על אוסקר גלוך: "הוא מתאמן איתנו בערך חודש. מההתחלה ראינו שמדובר בילד כישרוני, ילד טוב, צנוע, שעובד קשה ומקשיב לעצות של הוותיקים. נתנו לו את כל הביטחון, אני זוכר שהייתי בן 18 והייתי צריך את הביטחון הזה. אנחנו צריכים עוד אנשי מקצוע שיאמינו בדור הצעיר".

על הלחץ לקראת מחר: "בשבילי זו הרגשה מאוד כיפית. שחקן שמגיע נינוח ולא לחוץ הוא לא ספורטאי אמיתי. אבל יחד עם זאת המועדון הגדול הזה מזיז את רעשי הרקע ולוקח על עצמו את הלחץ, ומאפשר לנו להתעסק נטו בכדורגל".

מלאדן קרסטאיץ', אליניב ברדה עם גביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
כבר שכחו מהמשחק ביום ראשון. ברדה וקרסטאיץ'/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הפועל באר שבע

אליניב ברדה אמר על הניצחון ביום ראשון: "לא היה מה להוריד את השחקנים לקרקע, זה משחק אחר לגמרי, במסגרת אחרת לגמרי. הליגה היא מרתון, פה זה 5-6 משחקים".

על שאלת השוער, גלזר או הרוש: "אנחנו ממשיכים לחשוב על זה. כל מי שיקבל את חולצת ההרכב יהיה ראוי, לא משנה באיזו עמדה".

על האוהדים: "כמה שיותר אוהדים יבואו וידחפו, זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו, לי, לשחקנים. זו דחיפה סופר חשובה, מבחינתי זה אקסטרה שחקן".

עוד על המשחק: "השחקנים צריכים לבוא צנועים, חכמים, לא לפספס ולא לשכוח שצריך לתת 300-400 אחוז במשחק כזה. פנדלים? בכל משחקי הגביע, מהסיבוב הראשון, אנחנו מתרגלים פנדלים".

הקפטן מיגל ויטור: "זה משחק שהוא כמו גמר. כשאתה כל כך קרוב, כולם מבינים את החשיבות. אצטדיון מלא, אווירה נהדרת... אף אחד לא צריך אקסטרה מוטביציה. יש לנו סגל מנוסה ושחקנים שמכירים משחקים של מאני טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully