וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה, לביא וג'אבר בהרכב מכבי חיפה, טורה בהפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 20:17

עדכונים חיים לקראת הדרבי בחצי גמר הגביע (20:30): משפתי שוב בין הקורות במסגרת הגביע, אבו פאני ומוחמד סופסלו. קשר האדומים שב ל-11, תורג'מן ואוז'בולט בחוד. צפו בהפנינג של אוהדי הפועל חיפה

אוהדי הפועל חיפה בהפנינג לפני הדרבי בחצי גמר הגביע/"הלב האדום"

חצי הגמר הראשון של גביע המדינה בכדורגל ייערך הערב (שלישי, 20:30) באצטדיון בלומפילד ויפגיש בין שתי היריבות העירוניות - מכבי והפועל חיפה. כאן נביא לכם את העדכונים מהצד הירוק ומהצד האדום - שחור עד לפתיחת הדרבי.

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בדרך לגמר? שחקני מכבי חיפה בחימום/מאור אלקסלסי
אלון תורג'מן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה להדהים את הירוקים. תורג'מן/מאור אלקסלסי
יואב כץ, בעלי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הבעלים הגיע לבלומפילד. יואב כץ/מאור אלקסלסי

19:20: ההרכב של הפועל חיפה לדרבי: אוהד לויטה, דור מלול, איזוצ'וקוו אנתוני, ניסו קפילוטו, בן והבה, נועם כהן, גל אראל, סקו טורה, מתיאה ליואיץ', אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

19:15: פורסם ההרכב של מכבי חיפה לחצי הגמר: רועי משפתי, מיקאל אלפונס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, נטע לביא, מחמוד ג'אבר, עומר אצילי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, דין דוד.

אצטדיון בלומפילד. מאור אלקסלסי
בקרוב הוא יהיה מלא. אצטדיון בלומפילד הערב/מאור אלקסלסי

18:45: השערים נפתחו והאוהדים מתחילים להיכנס לאצטדיון בלומפילד.

18:00: בקרב אוהדי מכבי חיפה טוענים שהתקבל אישור להכניס מספר תופים ליציע, על אף שהמשטרה תחילה הודיעה כי חל איסור מוחלט להכניס אמצעי עידוד לרבות תופים.

צפו בהפנינג של אוהדי הפועל חיפה

אוהדי הפועל חיפה בהפנינג לפני הדרבי בחצי גמר הגביע/"הלב האדום"

17:40: שחקני עבר של הפועל חיפה, שהיו אחראים לזכייה בגביע בשנות השבעים, הגיעו למתחם הפאן זון של אוהדי הקבוצה. שחקני העבר זכו לכבוד ואף דיברו בפני האוהדים.

16:55: אלפי אוהדי מכבי והפועל חיפה מציפים את רחובות תל אביב ובקרוב מאוד יחלו לעשות את דרכם לעבר אצטדיון בלומפילד, ששעריו ייפתחו בשעה 18:30. אלפים אחרים שעושים את דרכם לתל אביב מהצפון בשעה זו, מדווחים על פקקי ענק בכבישים.

16:35: כ-1,500 אוהדי הפועל חיפה הגיעו למתחם הפאן זון במועדון האומן 17 שבתל אביב. את הפנינג ארגן ארגון אוהדי הקבוצה "הלב האדום".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יפתח למרות הכאבים. חזיזה/מאור אלקסלסי

16:00: אחרי ההתלבטות בימים האחרונים, בצוות המקצועי של מכבי חיפה החליטו על כמה שינויים מפתיעים בהרכב. עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני, שניים מהשחקנים היותר בכירים בקבוצה, יתחילו את המשחק על הספסל כשהקפטן נטע לביא ומחמוד ג'אבר יתפסו את המקום במרכז המגרש. דולב חזיזה יפתח בהרכב ומרות הכאבים בברך. חזיזה הבהיר שאינו מעוניין לוותר על המשחק ובצוות החליטו להציב אותו ב-11.

מי שיפתח בין הקורות הוא רועי משפתי. אתמול פורסם בארה"ב שאטלנטה מעוניינת בג'וש כהן. השוער לא הסתיר את רצונו לחזור למולדתו ואם המגעים יבשילו הוא יעזוב את חיפה.

הירוקים מודעים לעליונות שלהם על היריבה, אך מבינים שהאדומים במוטיבציית שיא. המאמן ברק בכר בקש משחקניו שלא להיגרר לפרובוקציות ולהתנהג בדיוק כפי שעשו במשחק הליגה האחרון מול היריבה העירונית. "הפועל חיפה תגיע להילחם ולשחק אגרסיבי והתכוננו לזה", אמר שחקן בקבוצה, "זה משחק אחד ועוד גביע, אסור לנו לחשוב שמשהו יבוא בקלות".

תאורה מגרש אימונים קצף. קבוצת ניסקו,
התאורה החדשה בקצף/קבוצת ניסקו

בתוך כך הושלם פרויקט תאורה במגרשי קצף. האגודה לקשרי ספורט של מכבי חיפה השקיעה בשדרוג מגרשי האימון כ-600 אלף שקל. גופי התאורה החדשים מונעים "זיהום אורי" בשטח האורבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully