וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לארצות הברית? דיווח: אטלנטה יונייטד במו"מ עם ג'וש כהן

שוער מכבי חיפה, שטרם השיב להצעה להאריך את חוזהו, עשוי לעבור בתום העונה לקבוצת ה-MLS שאיבדה את שוערה הבכיר

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

מכבי חיפה כבר הגישה הצעה לשוער ג'וש כהן בתקווה שהוא יסכים להאריך את חוזהו פעם נוספת ולהישאר גם מעבר לחודש וחצי הקרובים שנותרו עד תום העונה, אלא שהוא השיב שהוא קודם כל רוצה לנסות למצות את אופציית החזרה לארצות הברית לקבוצת MLS. הערב (שני) דווח שייתכן שהוא מצא קבוצה שתעניק לו את ההזדמנות.

העיתונאי טום בוגרט דיווח שאטלנטה יונייטד נמצאת בשיחות עם כהן, שיוכל לעזוב את מכבי חיפה ולהצטרף לכל קבוצה ללא תמורה. אטלנטה בוחנת את אופציית כהן בעקבות הפציעה שספג השוער שלה, בראד גוזן שנותח וייעדר תקופה ממושכת. בינתיים, שבעה מחזורים מפתיחת עונת ה-MLS, אטלנטה במקום הרביעי במזרח עם שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ההזדמנות לה הוא חיכה? ג'וש כהן/מאור אלקסלסי

כהן בן ה-29 הגיע למכבי חיפה מארצות הברית בקיץ 2019, אחרי ששיחק בשנתיים שקדמו להגעתו ארצה בפיניקס רייזינג ובסקרמנטו רפבליק מה-USL. כזכור, הוא זכה להזדמנות ממשית ראשונה במדים הירוקים במשחק הליגה בבלומפילד נגד מכבי תל אביב בו גיא חיימוב נפצע ובמהרה ביסס את מעמדו כשוער הבכיר של הקבוצה. בשנה שעברה כהן קיבל רשמית את תעודת הזהות הכחולה שלו ואת הדרכון הישראלי, במהלך עונה שהסתיימה עם זכייה באליפות ובבחירתו לשחקן העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully