וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מכבי חיפה הכי טובה בארץ. העתיד? יש לי ביקוש"

עודכן לאחרונה: 18.4.2022 / 19:31

מאמן הפועל חיפה לקראת הדרבי בגביע: "במשחק אחד אפשר לעשות הכל". יואב כץ ישוחח עם השחקנים וייווכח במשחק: "נקווה שנוכחותו תעזור". וגם: אורן שטרלינג שוב מעורב בענייני הקבוצה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ צפוי לנחות היום (שני) בישראל ולהיות נוכח במשחק מחר נגד מכבי חיפה בחצי גמר הגביע. מחר בבוקר תצא הקבוצה לבית מלון באזור המרכז וכץ צפוי להגיע גם כן ולשוחח עם השחקנים. "המשחק חשוב מאוד ליואב", אמרו במועדון. "נקווה שהנוכחות שלו תעזור לנו לנצח את ההתמודדות".

בעוד שהקבוצה מתמקדת בהכנות המקצועיות, בארגון "הלב האדום" ממשיכים להכין את ההפנינג לאוהדי הקבוצה לפני המשחק. בארגון אף הזמינו את כוכבי הגביע של שנות השבעים ויערכו להם טקס הוקרה. "ברור לנו שהאוהדים שלנו בטירוף סביב המשחק", אמר שחקן בקבוצה. "גם אנחנו רוצים מאוד לנצח, ברור לנו שרק זכייה בגביע תהפוך את העונה הזו מכישלון להצלחה".

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
לא מודאג מהעתיד. אלישע לוי/דני מרון

היום נערכה מסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר ובה המאמן אלישע לוי אמר: "אני מבין שיהיו מספרים גבוהים מאוד מצד הקהל שלנו, אבל מה שיקבע זו היכולת על המגרש. גביע זה שונה מהליגה. מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה ביותר בארץ בפער, אי אפשר להתווכח עם תוצאות, אבל במשחק אחד אפשר לעשות הכל ואני מקווה שהתוצאה תהיה שונה מהדרבים בליגה. היה לנו חשוב לא להיקלע למאבקי תחתית, ואני שמח שאנחנו מגיעים למשחק הזה רגועים ושקטים. הגביע הכי חשוב מבחינתנו כרגע".

המאמן נשאל גם לגבי עתידו בקבוצה, שבמידה לא מבוטלת עשוי להיות מוכרע לפי התוצאות בגביע: "יש פער גדול מאוד בין מה שמייצרים בתקשורת למה שקורה ביני לבין יואב כץ. אני מנטרל את זה עם הניסיון שלי. יואב ואני נשב עכשיו שהוא בארץ, ונוציא הודעה. העתיד שלי הוא לא הדבר הכי חשוב עכשיו, אני מתכוון להמשיך לאמן כדורגל ותודה לאל, עד היום יש לי ביקוש ברמות הכי גבוהות".

דור מלול, שהתייצב גם הוא מול המיקרופונים, הוסיף: "מה שהיה בגביע לפני ארבע שנים לא דומה למה שקורה היום. אנחנו רואים איזו קבוצה מכבי חיפה. לשמחתי, יש לנו לא מעט שחקנים שהיו במעמדים האלה, דרבים וחצאי גמר וגמרים. החיסרון של חנן ממן מאוד משמעותי עבורנו, אבל בכדורגל לא מתעסקים במה שאין. יש שחקנים מצוינים בקבוצה ואנחנו באים כדי לעבור שלב. אני מקווה שנסב לחנן אושר".

עוד בוואלה! ספורט

שוב ביקורת על קרסטאיץ', הכרטיסים לגביע ממשיכים להיחטף

לכתבה המלאה
אורן שטרלינג מנכ"ל הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כץ ממשיך לבקש עזרה, למרות החופשה. שטרלינג/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, לאחר שאחד הספונסרים עזב את המועדון בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה, חתמו אתמול האדומים מהכרמל עם ספונסר חדש, לאוס מדיה ואינטרקטיבי. לאחר ההודעה על החתימה העלו ראשי חברת המדיה הודעת תודה לאורן שטרלינג, שמסתבר שהיה אדריכל העסקה.

כזכור, שטרלינג בחופשה כפויה לאור העובדה שעדיין בפרקליטות לא הודיעו על החלטה בנוגע לתלונה נגדו על ידי מתנדבת במועדון בגין עבירות מיניות, אלא שבפועל שטרלינג פועל בלא מעט מקרים בהן נתבקש לעזור ולפעול וכעת גם גייס את הספונסר החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully