וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחופשה? אורן שטרלינג נפגש עם הבלם הניגרי וסוכניו

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 9:59

מנכ"ל הפועל חיפה נמצא באופן רשמי בחופשה לאור פרשת המתנדבת שהתלוננה על עבירות מין כנגדו. אלא ששוב מסתבר שבפועל הוא מעורב מאוד בנעשה בקבוצה וניסה לקדם את עסקת איזוצ'ווקו אנתוני

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 3:1/ספורט1

מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג נמצא באופן רשמי בחופשה לאור פרשת המתנדבת שהתלוננה על עבירות מין כנגדו, אלא ששוב מסתבר שבפועל שטרלינג מעורב מאוד בנעשה בקבוצה. בעוד שהפרקליטות מושכת את העניין וכבר כמה חודשים לא בישרה על סגירת התיק או לחילופין התקדמות איתו, הסחבת הזו גורמת לשטרלינג לשבת בבית תקופה ארוכה בחוסר ודאות.

גורמים המעורים בפרטים הלינו שמדובר בעינוי דין רציני, שכן לא ברור מדוע הפרקליטות לא מקבלת החלטה ונותנת חודשים כה ארוכים לשטרלינג להיות בגדר חשוד. הבעלים יואב כץ הבהיר ששטרלינג בחופשה עד החלטת הפרקליטות, אלא שאתמול (שני) באחד ממלונות בעיר חיפה, נפגש שטרלינג עם הבלם הניגרי איזוצ'ווקו אנתוני וסוכניו, כחלק מהמשא ומתן לצירופו של הבלם.

אורן שטרלינג מנכ"ל הפועל חיפה. פרטי, מערכת וואלה!
עדיין מעורב. אורן שטרלינג/מערכת וואלה!, פרטי

שטרלינג, כך מעידים שני אוהדים שנכחו במקום, ישב שעות ארוכות עם הסוכנים והשחקן וכן דיבר עם אנשי הקבוצה במהלך המשא ומתן הארוך. בפועל הבלם עדיין לא חתם, אך בשעת לילה מאוחרת הדברים סוכמו ואם לא יקרה משהו דרמטי הוא יחתום הבוקר על החוזה שיופקד בבקרה ויצטרף רשמית.

בינתיים, בחיפה ינסו במהלך היום להחתים שחקן התקפה נוסף. עמנואל סמדיה בין המועמדים, כאשר בנוסף בקבוצה יגששו היום לגבי האפשרות להחתים את אילון אלמוג בהשאלה ממכבי תל אביב, אך נראה שהסיכויים לכך לא גבוהים בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully