וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "אירופה או לא, הפועל תל אביב שואפת לסיים במקום ה-4"

מאמן האדומים לקראת מכבי נתניה: "לא חושבים כרגע על הדרבי, יש לנו עוד מטרות להשיג העונה". זלאטנוביץ צפוי לרדת לספסל, גם גנדלמן עשוי להישאר מחוץ להרכב של לם

מחזור 30הסתיים18/04/2022
הפועל תל אביב
  • איינבינדר (10, פנדל)
  • גוטליב (41)
0
    מכבי נתניה
    תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

    הפועל תל אביב

    הפועל תל אביב עדיין לא יודעת אם היא תזכה לקבל את הרישיון ולשחק בעונה הבאה באירופה, אבל המאמן קובי רפואה הבהיר במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה (שני, 20:00 ספורט3) שהמטרה של הקבוצה היא לסיים את העונה במקום הרביעי. שלומי אזולאי החלוץ ייעדר בגלל פציעה ויואב תומר צפוי להחליפו בחוד.

    במפגש הקודם בין הקבוצות לפני חודש, מכבי נתניה שבה מפיגור כפול בבלומפילד ל-2:2, וזאת עוד בעשרה שחקנים, ושנשאל על כך רפואה הוא אמר: "ההכנה היא אותו דבר כמו בכל משחק לקראת כל קבוצה. למכבי נתניה יש שחקנים איכותיים וזו קבוצה איכותית, לדעתי המאבק על המקום הרביעי יהיה כמעט עד הסוף. המשחק הזה חשוב כמו המשחק שיהיה אחרי זה, ההכנה בהתאם ואנחנו נגיע מוכנים למשחק מחר".

    על כך שהפועל תל אביב עלולה להישאר מחוץ למפעלים האירופיים גם אם תסיים רביעית אמר המאמן: "אנחנו לא יודעים אם נוכל לשחק או לא, אבל למערכת ולשחקנים חשוב מאוד (לסיים במקום הרביעי, א.ס). אתה תמיד רוצה לעמוד באתגרים ועבורנו המקום הרביעי הוא אתגר. אני מאמין ויודע שמאחורי הקלעים עובדים במועדון כדי שנהיה שם. יש לנו עוד מטרות להשיג העונה וכמובן שאנחנו עובדים מאחורי הקלעים גם על בניית העונה הבאה, אבל זה שהגענו לפלייאוף העליון זה לא אומר שסיימנו עם המטרות לעונה זו. אנחנו נשחק עד הסוף. אני יודע שרוב האנשים מסתכלים על המשחק הבא שהוא הדרבי נגד מכבי תל אביב, אבל מבחינתי כרגע אנחנו מסתכלים על מכבי נתניה בלבד".

    המגן בן ביטון הוסיף: "כל משחק בפלייאוף העליון הוא מעניין וסביבו יש אווירה טובה, כך שקשה להישאר אדישים. אנחנו בעונה טובה ואנחנו רוצים שגם יזכרו לנו את את הסיום הטוב - יש כאן שחקנים שגם נלחמים על העונה הבאה ורוצים לעמוד במטרות. אנחנו מכבדים את מכבי נתניה, אבל מתרכזים בעצמנו ומאמינים שיהיה טוב. לי טוב בהפועל תל אביב ויש לי חוזה לעונה הבאה, אבל אני לא מתעסק בזה, אלא רק בלעזור לקבוצה לעמוד במטרות ולסיים את העונה בצורה הטובה ביותר".

    הרכב משוער: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי הקשר, אושר דוידה, אנז' פרדי פלומן, יואב תומר.

    שחקני הפועל תל אביב, בן ביטון, שלומי אזולאי. קובי אליהו
    יודעי שזוכרים רק את הסוף. בן ביטון/קובי אליהו

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה שמה לעצמה למטרה לסיים במקום הרביעי שעשוי להשיב אותה בעונה הבאה למפעל אירופי וכעת מגיעה ההזדמנות. בעקבות ההפסד של בני סכנין למכבי חיפה אמש (שבת), היהלומים יודעים שניצחון מחר על הפועל תל אביב (שני, 20:00, ספורט3) והם שוב בין ארבע הראשונות בטבלה.

    בנתניה רוצים לעשות תוצאה טובה נגד האדומים גם כדי להגיע במומנטום טוב למחזור הבא, אז תארח הקבוצה את האלופה מכבי חיפה, ובעיקר כי הקבוצה עדיין לא ניצחה העונה בפלייאוף העליון אותו החלה עם הפסד 4:1 בבאר שבע ושתי תוצאות תיקו נגד מכבי תל אביב ובני סכנין.

    עדן קארצב שהיה מורחק במשחק הקודם נגד סכנין ישוב לקישור האחורי, וכן יעלה ב-11 כרם ג'אבר שיפתח כמגן ימני. החלוץ איגור זלאטנוביץ' שמאכזב במשחקים האחרונים יירד לספסל, כאשר אמיר ברקוביץ' מועמד לפתוח במקומו בחלק הקדמי. בצוות המקצועי מתלבטים לגבי עומרי גנדלמן וגם הוא עשוי לרדת לספסל.

    בתוך כך, בנתניה מתכוונים להרים הילוך בקרוב בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הבאה. כפי שכבר פרסמנו, שניים מהשמות שסומנו הם שחקני מכבי חיפה, מאור לוי וטימו מוזי. המאמן בני לם מכיר היטב את השניים, אותם אימן במחלקת הנוער הירוקה ומאוד הוא רוצה לראות את שניהם בנתניה בעונה הבאה.

    הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, זלאטן שחוביץ', עדן קארצב, בוריס אנו, אביב אברהם, פארפה גיאגון, אמיר ברקוביץ', פטריק טוומאסי.

    אמיר ברקוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    מועמד לתפוס את מקומו של זלאטנוביץ' בהתקפה. ברקוביץ'/ברני ארדוב

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-137 מפגשים בליגה הבכירה: 46:57 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 34 תוצאות תיקו.

    * הפועל תל אביב לא הפסידה למכבי נתניה בשבעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, אבל בבית לא ניצחה אותה מאז מאי 2015. שתי הקבוצות שיחקו אז יחד בפלייאוף התחתון ושלומי אזולאי החלוץ וסארי פלאח הפכו ל-1:2 אחרי שער של לארי קאיודה.

    * שני העימותים בין הקבוצות העונה לא הוכרעו. רצף של שלוש תוצאות תיקו? זה מעולם לא קרה ביניהן במסגרת הליגה.

    * הפועל תל אביב כבשה העונה שלושה שערי ניצחון בתוספת הזמן (ועוד פעם אחת חילצה נקודה בדקה ה-95). את שיא הליגה קבעה מכבי תל אביב בעונה שעברה, עם ארבעה שערי ניצחון אחרי הדקה ה-90.

    * מכבי נתניה מצאה את הרשת בכל 11 משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל נמצאת ברצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון: ה-2:2 מול הפועל תל אביב במחזור ה-26 ועוד שלושה משחקי פלייאוף.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ניב שטייף
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 11962

    משחקי המחזור ה-30 בפלייאוף העליון:

    מכבי חיפה - בני סכנין 0:1

    ראשון, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

    שני, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully