וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי ייעדר נגד הפועל באר שבע, אך צפוי לשחק מולה בגביע

17.4.2022 / 9:36

קשר מכבי תל אביב התקשה להתגבר על הכאבים בכתף ולא ייכלל הערב בסגל (20:30), במועדון מעריכים שישחק בחצי הגמר ברביעי. גולסה צפוי להחליפו בקישור

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

סופית, גבי קניקובסקי לא יהיה בסגל מכבי תל אביב למשחק הערב (ראשון, 20:30) בטרנר מול הפועל באר שבע. יחד עם זאת, במכבי תל אביב מעריכים כי הקשר יוכל לשחק ביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה היות ומדובר במשחק היותר חשוב השבוע בין שתי הקבוצות.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב מול עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
לא התגבר על הכאבים. קניקובסקי/אריאל שלום

קניקובסקי נחבל בכתפו בשבוע שעבר במשחק מול מכבי חיפה אחרי תיקול של עומר אצילי ולא הצליח להתגבר על הכאבים. בקרית שלום מאמינים כי הוא יצליח להשתחרר מהכאב ביומיים הקרובים וישחק נגד הפועל באר שבע בבלומפילד ברביעי.

גם דן ביטון שפצוע בקרסול כבר זמן ממושך, ייעדר הערב בטרנר ואת מקומו אמור להמשיך למלא אוסקר גלוך. מי שצפוי לפתוח במקום קניקובסקי הוא אייל גולסה שבעצמו לא היה כשיר לאחרונה. דן גלזר ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
צפוי להחליף את קניקובסקי. גולסה/אריאל שלום

במכבי תל אביב יוצאים למשחק כדי להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף. "אחרי שלוש תוצאות תיקו, צריך למצוא את הניצחון הראשון דווקא לקראת הגביע ברביעי", אמרו הבוקר במועדון.

הרכב משוער: דניאל פרץ, שחר פיבן, ז'וסואה סה, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, עדן שמיר, אייל גולסה, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully