וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "מאוכזב שלא הודיעו שאני ממשיך, מרגיש שאני במבחן"

14.4.2022 / 9:30

מאמן מכבי תל אביב נשאל על עתידו לפני המשחקים נגד הפועל באר שבע בליגה ובגביע המדינה והודה: "אני והצוות לא מרוצים, שוחחתי על כך עם אנשים במועדון. כולם אומרים לי שאני צריך להישאר, גם האוהדים, זו סיטואציה מעייפת"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. אחרי תוצאות תיקו נגד בני סכנין ומכבי נתניה בשני המחזורים הראשונים, ביום שני אירחו מלאדן קרסטאיץ' ושחקניו את מכבי חיפה והיו קרובים ביותר לניצחונם הראשון אחרי חודש, אבל שוויון של צ'ארון שרי בדקה ה-93 קבע 1:1 בבלומפילד וכך כנראה הסתיים סופית חלום האליפות של הצהובים.

המשימה הבאה של מכבי תל אביב תהיה ביום ראשון בבירת הנגב, שם היא תתארח אצל הפועל באר שבע למשחק ראשון מבין שניים תוך שלושה ימים - תחילה במסגרת הליגה וביום רביעי הקבוצות ייפגשו באצטדיון בלומפילד בחצי גמר גביע המדינה. מהמשחק בעוד שלושה ימים ייעדר הקשר דן גלזר שצבר תשעה כרטיסים צהובים.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדיין מרגישים שהם במבחן. קרסטאיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קרסטאיץ' התייחס הבוקר למשחק נגד מכבי חיפה ובייחוד לשער שספגה הקבוצה בתוספת הזמן: "אם היינו מבקיעים שער נוסף, לא היינו בסיטואציה הזו. זה רגע שקרה במשחק ולצערנו ספגנו בדקה ה-93, זה הכל. אם אתם שואלים אותי על דניאל פרץ, אז אני עדיין חושב שהוא שוער איכותי ועומד מאחורי המילים שלי שהוא השוער הכי טוב בישראל וצריך להיות שוער נבחרת ישראל. אל תשכחו שהוא הציל אותנו בהמון משחקים. יש לו את כל התמיכה שלי, הצוות והאנשים במועדון".

שלוש תוצאות התיקו בפלייאוף העליון: "עשינו דברים נהדרים לפני הפלייאוף, הפסדנו רק למכבי חיפה, היינו ברצף ניצחונות וכמובן שזה לא דבר מובן מאליו. זה היה מאוד קשה והשחקנים עשו את זה והוכיחו שיש להם את האיכויות הנדרשות, וכמובן שהאמנו שנשיג תוצאות טובות בפלייאוף ואנחנו עדיין מאמינים בכך. לדעתי שיחקנו כדורגל טוב מאוד ולצערי לא ניצחנו בשלושת המשחקים האלו, אבל הגענו להמון מצבים. כשחקן עבר וכיום כמאמן, אני תמיד עושה ככל שביכולתי כדי שננצח במשחק הבא. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בישראל כרגע, אבל השחקנים שלי הוכיחו שהם יכולים לשחק ברמה גבוהה ולא רק במשחק הזה, אלא בכל המשחקים".

כשנשאל על עתידו במכבי תל אביב, הפתיע הסרבי: "אני לא יכול לומר שאין אכזבה אצלי ואצל הצוות. היו לי שיחות עם אנשים במועדון, אבל אני חושב שבכל מה שעשינו על הדשא ומחוצה לו - אני והצוות שלי - הוכחנו שעשינו את הדברים שנחוצים כדי שמכבי תצליח. אני צריך להיות כן ולומר שאנחנו לא מרוצים מכך ואני מרגיש שאנחנו עדיין במבחן. כולם אומרים שאני צריך להישאר במכבי תל אביב, גם אוהדים שאני פוגש. אני כבר עייף מלדבר על הזה. אני בחור פשוט ואנחנו ניתן את הכל עד סיום העונה, כדי שגם אם לא נישאר נעזוב את ישראל בצורה טובה".

עוד בוואלה!

מסתמן: מכבי תל אביב תשאיל את נדב נידם וגיא מזרחי לקרית שמונה גם בעונה הבאה

לכתבה המלאה
דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
תמיכה מהמאמן ומהצוות. דניאל פרץ/אריאל שלום

הבלם ז'וסואה סה התייצב גם הוא למסיבת העיתונאים עוד לפני קרסטאיץ': "אני מתאמן בשבועות האחרונים ומרגיש טוב. בכדורגל צריך לחכות להזדמנויות ואני מוכן. נגד מכבי חיפה הגיע לנו לנצח, שיחקנו טוב, אבל בכדורגל צריך לדעת לעבור את הרגעים הקשים ועלינו יהיה לתקן את הטעויות שביצענו כדי שלא יקרו שוב בעתיד. אנחנו מתמקדים כעת בליגה וזה נכון שנפגוש את אותה קבוצה פעמיים השבוע, אבל אנחנו מתמקדים רק במשחק הבא ומסתכלים עליו כאל גמר כי אנחנו רוצים לנסות לעקוף אותם".

סה, שהושאל מלודוגורץ בחלון ינואר, נשאל על תקופתו עד כה בישראל: "אני נהנה כאן מהכדורגל, אני חושב שהוא דומה יותר לסגנון בפורטוגל מאשר בבולגריה. יש כאן קבוצות תחרותיות, המועדון והאנשים קיבלו אותי מצוין וטוב לי בישראל. אני מתמקד כעת בלסיים את העונה בצורה טובה ואנחנו נראה מה יהיה בעונה הבאה. עוד יש לנו מטרות לעמוד בהן, אישית וקבוצתית, אבל אם להיות כן אני מרגיש טוב ואוהב להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully