וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצי הדרך: ניצחון על מכבי תל אביב יעיר את אוהדי הפועל באר שבע?

17.4.2022 / 10:22

כ-6,000 כרטיסים נמכרו לקהל האדום לחצי גמר הגביע, ובבירת הנגב מבינים שגם האוהדים זקוקים לדחיפה בעקבות המעידות. מרמנטיני בספק, ספורי על הספסל?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

מעבר לשאיפה של הפועל באר שבע לנצח את מכבי תל אביב כדי לבסס את עצמה במקום השני ולשמור על פער של שבע נקודות מהמוליכה מכבי חיפה כשייוותרו שישה משחקים לסיום העונה, במועדון רוצים את הניצחון הערב (ראשון, 20:30) גם כדי לעורר מחדש את אוהדי הקבוצה שלא רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם לקראת חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ביום רביעי באצטדיון בלומפילד.

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
המעידות האחרונות עשו את שלהן. אוהדי הפועל באר שבע/דני מרון

כל קבוצה קיבלה 12 אלף כרטיסים, אבל הפועל באר שבע מכרה רק מחצית מהם בעוד אוהדי היריבה רכשו את כל הכמות שהוקצתה להם תוך ימים ספורים. בהפועל באר שבע מסבירים כי רק 6,000 אוהדים רכשו כרטיסים לחצי הגמר מאחר שאצל רבים מהם קיימת תחושה שמדובר במשחק חוץ, על אף שבלומפילד, על פי התכנון, יתחלק שווה בשווה בין הקהלים. כמו כן טוענים במועדון שההפסד למכבי חיפה והתיקו מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר, הורידו הרבה התלהבות בקהל שצריך איזו דחיפה כדי להשלים את כמות הכרטיסים שהוקצבה לקבוצה. למרות כל זאת, על פי ההערכה בהתאחדות לא תהיה ברירה ועד מחר יועברו כ-2,000 כרטיסים נוספים לטובת הקהל הצהוב.

"אם ננצח הערב את מכבי תל אביב, תהיה התעוררות בוודאות", העריך הבוקר גורם במועדון. "מדובר בנסיעה למשחק חוץ, זה חול המועד ורבים גם מטיילים בארץ ובחו"ל ובכל זאת הפועל באר שבע צריכה לפחות רבבת צופים בגב שלה בבלומפילד ואין שום סיבה שלא נגיע לזה. ניצחון על מכבי הערב ירים את המכירה אחרי האכזבה שהיתה בשבועיים האחרונים".

קייס גאנם שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
הופעה ראשונה לעונה זו בהרכב? קייס גאנם/דני מרון

אליניב ברדה לא חשף אמש באימון המסכם את ההרכב שלו וגם לא את המערך ונראה היה כי הוא מתחבט מאוד אם לשחק עם שני בלמים או שלושה. רמזי ספורי סיים את האימון, אבל עדיין לא בטוח שיפתח בהרכב. הלדר לופס אמור לחזור לאחד עשר וחאתם עבד אלחמיד יפתח כנראה כבלם לצד מיגל ויטור שחוזר מעונש השעיה בגין צבירת כרטיסים צהובים. גוסטבו מרמנטיני סיים את האימון עם כאבים והוא בספק לצד כל החיסורים שיש לקבוצה בהתקפה.

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, דור מיכה, רותם חטואל, קייס גאנם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully