וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה השתחוו בפני שרי: "שובר שוויון, מהזרים הטובים שנחתו כאן"

17.4.2022 / 6:30

הירוקים מתמוגגים מכובש שער הניצחון על סכנין: "ברגע אחד יכול לייצר שער וזה נותן לנו יתרון עצום". פלאניץ' צפוי להיות כשיר לדרבי בחצי גמר הגביע, בן שהר התאכזב אחרי שלא שותף

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

1. חגיגות גדולות במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:1 על בני סכנין אמש (שבת) בפתיחת המחזור הרביעי בפלייאוף העליון. בצוות המקצועי ציינו שזה היה המשחק הכי טוב של הקבוצה מאז ה-0:6 על מ.ס. אשדוד לפני יותר מחודשיים ובסיום נרשמו חגיגות הן עם הקהל והן בחדר ההלבשה

"זה היה ניצחון קריטי עבורנו", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו שקשה מול סכנין, אבל הצלחנו לייצר הרבה מצבים והיה חשוב לרדת עם שלוש נקודות גם בשביל המוראל וההמשכיות".

בחיפה החמיאו לחוליית ההגנה ששוב לא ספגה והציגה יכולת גבוהה. "סכנין לא הגיעו אפילו למצב אחד", אמרו במועדון, "יש פה את חוליית ההגנה הטובה בארץ".

אפרופו חוליית ההגנה, בוגדן פלאניץ' אמנם נעדר בגלל פציעה, אבל במועדון מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק הגביע ביום שלישי נגד הפועל חיפה והוא צפוי לפתוח. "עופרי ארד ושון גולדברג הוכיחו שגם כשפלאניץ' לא נמצא יש לנו הגנה ברמה גבוהה", אמר גורם בקבוצה, "לא פשוט ישר להיכנס לעניינים כמו שעופרי עשה ועל שון כבר נגמרו המילים".

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
שרי בסיום המשחק אתמול/מאור אלקסלסי

2. בסיום המשחק, כאשר שחקני מכבי חיפה הלכו לעבר הקהל ביציע הדרומי, נעצר מחמוד ג'אבר, הסתובב לעברו של צ'ארון שרי וביצע תנועות השתחוות לעבר ההולנדי שכבש שער ניצחון מרהיב. עוד לפני המשחק, בעקבות שער השוויון שכבש בתוספת הזמן נגד מכבי תל אביב, זכה שרי לתשואות מהקהל במשך דקות ארוכות. ההולנדי ששמע ביקורות נגדו במהלך העונה, שוב הוכיח את עצמו במאני טיים ורשם אולי את שער העונה שהעניק שלוש נקודות חשובות מאוד בדרך לאליפות שנייה ברציפות לירוקים.

"ברור שאפשר להגיד ששרי הוא אחד מהזרים הכי טובים שנחתו בישראל", הודה בכר כשנשאל על הקשר. "הוא שובר שוויון", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "כששום דבר לא נכנס אתה יודע שברגע אחד הוא יכול לכבוש שער או לעשות מהלך שיביא לשער וזה יתרון עצום שיש לנו כמה שחקנים כאלה".

בחיפה החמיאו גם לעומר אצילי למרות שלא כבש, אך הציג יכולת טובה: "עומר הזכיר את היכולת בתקופה הטובה. ברור שההוא רוצה לכבוש וזה גם יגיע".

שחקן מכבי חיפה, עומר אצילי מחמיץ מול בני סכנין. מאור אלקסלסי
"הזכיר את היכולת בתקופה הטובה". אצילי/מאור אלקסלסי

3. למרות הריצה הבטוחה לאליפות, בחיפה מתמודדים במשחקים האחרונים גם עם שחקנים המאוכזבים ממעמדם. אחרי שנטע לביא לא הגיע לחגיגות ולארוחה אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, במשחק נגד מכבי תל אביב היה זה עומר אצילי שלא חגג עם הקהל ועלה ישירות לאוטובוס. אתמול בן שהר ירד ישירות לחדרי ההלבשה מיד אחרי השריקה האחרונה, אך הופיע לארוחה המסורתית לאחר המשחק.

"במהלך עונה שלמה, כשיש לך סגל כל כך טוב, ברור שיהיו שחקנים שמאוכזבים", אמרו בצוות המקצועי, "הציפייה משחקנים היא להיות מאוכזבים שהם משחקים פחות, אבל העיקר שכולם מתאמנים כמו מקצוענים ומתנהלים כמו מקצוענים.

כעת במכבי חיפה יתכוננו לדרבי בגביע כאשר דולב חזיזה יחזור להרכב, כמו גם פלאניץ'. מי שבספק למשחק הוא חוסה רודריגס, שינסה להכשיר עצמו עד למשחק.

מכבי חיפה תשחק נגד הפועל חיפה בחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי בבלומפילד וביום שבת הבא תצא למשחק חוץ אצל מכבי נתניה בפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully