וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגס סובל מכאבים בקרסול, בספק לדרבי בגביע ולמכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 16.4.2022 / 12:48

הספרדי לא מתאמן, בסביבתו מעריכים שייעדר כעשרה ימים. הערעור של סטיאווה נדחה, מכבי חיפה לא תשלם עבור פלאניץ' ותדון עמו בהארכת חוזהו

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

בית הדין לבוררות בספורט (CAS) דחה את ערעורה של סטיאווה בוקרשט בנוגע לדמי השחרור של בוגדן פלאניץ'. המשמעות היא שמכבי חיפה לא תצטרך לשלם בכלל על המעבר של פלאניץ' מהקבוצה הרומנית לחיפה בתחילת העונה שעברה. כזכור, הבלם עזב את סטיאווה בעקבות סכסוך וטען כי החוזה שלו לא תקף כיוון שהופר מספר פעמים על ידי הרומנים. גרסתה של בוקרשט, מנגד, הייתה שפלאניץ' תחת חוזה ולכן נדרש סכום גבוה במיוחד תמורת רכישתו. כעת, לאחר דחיית הערעור על ידי ה-CAS, העניין נסגר סופית.

פלאניץ' חתום במכבי חיפה גם לעונה הבאה והכוונה של ראשי המועדון מהכרמל היא לשבת עמו בקיץ כדי לדון בהארכת ההתקשרות בין הצדדים, ולא להביא לכך שהשחקן יוכל לעזוב ללא תמורה בקיץ 2023. פלאניץ', כפי שכבר נכתב כאן, ייעדר ממשחקה של אלופת המדינה נגד בני סכנין הערב (שבת, 20:00 בספורט3) בשל דלקת בגיד הברך.

בארבעת המשחקים האחרונים בלם הירוקים עלה לשחק עם זריקות וסבל מכאבים, אך לקראת המשחק הקרוב הוא הודיע שהבעיה החמירה ובמכבי חיפה העדיפו להעניק לו מנוחה כדי שיגיע בשיא המוכנות לדרבי נגד הפועל חיפה במסגרת חצי גמר גביע המדינה בהמשך השבוע, משחק שגם אליו הסרבי נמצא בספק בשלב זה. מי שימלא את מקומו של פלאניץ' הערב הוא עופרי ארד.

בוגדן פלאניץ', שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נסגר הסיפור עם סטיאווה. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, חוסה רודריגס בספק גדול לדרבי בגביע וכן למשחק נגד מכבי נתניה בליגה. הספרדי, שלא מתאמן עם הקבוצה, טען בפני אנשי מכבי חיפה כי הוא סובל מכאבים חזקים בקרסול, ובסביבתו מעריכים שהוא צפוי להיעדר כעשרה ימים. לפי גורם המעורה בפרטים, רודריגס אף עבר בדיקת MRI בה לא התגלו ממצאים משמעותיים במיוחד, אולם השחקן סובל מכאבים ולכן אינו משתתף באימונים. רודריגס הבהיר לחבריו לקבוצה שהוא יעשה הכל כדי לחזור מוקדם מהצפוי, אבל כאמור - הוא בספק לחצי גמר גביע המדינה, כאשר הערב הוא בכל מקרה לא היה יכול לשחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully