וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת טרייד? מכבי נתניה מעוניינת בטימו מוזי ובמאור לוי

14.4.2022 / 14:51

במקביל לניסיונות להבטיח את המקום הרביעי בליגה, ראשי המועדון גיששו בנוגע לאפשרות לצרף בעונה הבאה את שחקני מכבי חיפה, שמצדה מעוניינת בג'אבר

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:1, שגיאה של דני עמוס בדקה ה-89 מנעה מנתניה ניצחון/ספורט1

מכבי נתניה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני בבלומפילד (20:00, ספורט3). נתניה לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, אך היא עדין נמצאת חזק במאבק על המקום הרביעי שעשוי להוביל למוקדמות הקונפרנס ליג בסיום העונה. בנתניה מקווים לרשום קצב צבירת נקודות גבוה יותר עד סיום העונה, כדי לזכות בכרטיס לאירופה ולתת חותמת סופית לעונה המוצלחת של הקבוצה, שכזכור סומנה כיורדת לאור פתיחת העונה הרעה.

מאור לוי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
במרכזו של טרייד בין מכבי חיפה למכבי נתניה? מאור לוי/ברני ארדוב

בזמן שבני לם ושחקניו עוד נאבקים על המקום הרביעי שעשוי להחזירם לאירופה, מאחורי הקלעים ממשיכים ראשי המועדון בהכנות לקראת העונה הבאה. השמות החמים שעלו והוחלט לפעול כדי לצרפם הם של שחקני מכבי חיפה, הקשרים מאור לוי וטימו מוזי שהעונה משחק כמושאל בהפועל נוף הגליל ובסיומה ישוב אוטומטית לירוקים.

לאחרונה כבר נעשו גישושים ראשוניים בין הצדדים, כאשר מאמן נתניה, בני לם, מכיר היטב את לוי ומוזי מהימים בהם עבד במחלקת הנוער של מכבי חיפה. הירוקים עשויים להסכים לעסקה שבמסגרתה היא תשלם לנתניה כסף ותעביר אליה את השחקנים בתמורה לאחד מכוכבי היהלומים, כשהשם שמעניין את האלופה יותר מכ להוא של המגן כרם ג'אבר, שרושם עונה מצוינת במכבי נתניה ולאחרונה האריך את חוזהו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully