וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן ליאני סירב להשתבץ לדרבי החיפאי. הסיבה: רוצה לשפוט בגמר

14.4.2022 / 13:10

השופט שהגיע לגיל פרישה שובץ לחצי הגמר, אבל לא אישר זאת, לייבה שובץ במקומו. בעקבות סירוב ליאני: איגוד השופטים לא ימליץ עליו לעונה נוספת?

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 13.4/ספורט1

לירן ליאני, ששובץ אתמול (רביעי) לשפוט את הדרבי החיפאי בחצי גמר גביע המדינה, לא אישר את השיבוץ שלו. הסיבה: אם ישפוט בחצי הגמר, לא יוכל לשפוט בגמר כפי שקיווה וציפה. ליאני הגיע לגיל הפרישה של שופט מרכזי, וכעת נראה שיסיים את תפקידו בסוף העונה.

להחלטה של ליאני עלולות להיות השלכות דרמטיות. השופט הוותיק חשב לבקש להמשיך עוד עונה מעבר לגיל הפרישה ולאחר הצעד שלו, עלולה הוועדה המקצועית של איגוד השופטים לא להמליץ עליו לעונה נוספת מעבר לגיל 45. באיגוד השופטים החליטו לשבץ במקומו לחצי הגמר את עידן לייבה.

השופט לירן ליאני. ברני ארדוב
עוד דרמה באיגוד השופטים. לירן ליאני/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי ליאני שוחח עם המשבץ איתן תבריזי וניסה לשכנע אותו להוריד אותו מחצי גמר הגביע כדי שיוכל לקבל את הגמר, אך תבריזי הבהיר לשופט שגם לשפוט חצי גמר זה כבוד גדול ומאחר שליאני כבר שפט גמר גביע בעבר, זה לא מחייב את האיגוד לתת לו גמר לפני שהוא פורש.

המשחק בין מכבי חיפה להפועל חיפה, אותו ליאני אמור היה לשפוט, יתקיים ביום שלישי הקרוב ואיגוד השופטים יודיע בקרוב מי ינהל אותו לאור סירובו של ליאני. למחרת ייערך חצי הגמר השני בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully