וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאניץ' ייעדר מהמשחק מול בני סכנין, חזיזה עבר MRI בברך

14.4.2022 / 10:41

מכבי חיפה תיאלץ להסתדר בשבת (20:00, ספורט3) ללא הבלם הסרבי שסובל מדלקת בגיד. חזיזה סובל מדלקת קלה ויהיה כשיר לדרבי בגביע. בקבוצה לא מקלים ראש בסכנין: "יש חוסרים, אין תירוצים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

בוגדן פלאניץ' יחמיץ את המשחק מול בני סכנין (שבת, 20:00, ספורט3). בלם מכבי חיפה סובל מדלקת בגיד, עבר היום טיפולים וינסה מחר לחזור להתאמן, אבל במועדון החליטו בכל מקרה להשבית אותו מהמשחק כדי להימנע מנזק ארוך טווח. מי שצפוי לפתוח במקומו הוא עופרי ארד. גם סאן מנחם ומאוויס צ'יבוטה צפויים להיכנס ל-11.

במועדון עוקבים גם אחרי מצבו של דולב חזיזה, שעבר בדיקת MRI בברך לאחר שחש בכאבים. בחיפה קיוו לא לגלות ממצאים מדאיגים ונשמו לרווחה כשהבדיקה העלתה שחזיזה סובל מדלקת קלה בלבד בברך, מה שלא צפוי להשבית אותו.

חזיזה בכל מקרה מורחק בשל צבירה של תשעה כרטיסים צהובים ולא יהיה במשחק מול סכנין אך בחיפה הבהירו שהוא יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה בחצי גמר הגביע.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב מול בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
עופרי ארד צפוי לפתוח במקומו. פלאניץ'/אריאל שלום

עוזר המאמן גיא צרפתי ממשיך להעביר את האימונים בשל השבעה של אחיו של המאמן ברק בכר. בכר יקום מחר מהשבעה בשל כניסת חג הפסח, ויעמוד על הקווים במשחק בשבת.

כך או כך, במועדון לא מתכוונים להקל הראש במשחק. "נכון שיש חצי גמר גביע, אבל כולנו ממוקדים במשחק מול סכנין", אמר אחד השחקנים. "זה משחק חשוב שאסור לנו לאבד בו נקודות. נכון שיהיו שחקנים חסרים, אבל יש סגל מצויין ושום חיסרון לא מהווה תירוץ".

האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

גיא צרפתי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "הפלייאוף העליון השנה מוכיח שיש קבוצות חזקות שלוקחות נקודות ואנחנו נגיע מוכנים ודרוכים. הקהל תומך בנו ומגדיל את הציפייה מאיתנו. סכנין קבוצה חזקה שמתמודדת על מקום באירופה, ראינו את משחקי החוץ שלה וכיצד היא הוציאה ממכבי תל אביב נקודה, כך שאנחנו נערכים למשחק נגד קבוצה חזקה, שמאומנת טוב ויודעת לשחק".

הקשר צ'ארון שרי הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב מבחינתנו אם אנחנו רוצים לעשות צעד נוסף לעבר האליפות. אני שמח שהאצטדיון יהיה מלא בחג ואנחנו רוצים לתמוך בהם ולשמח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully