וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין רוצה לפצות את הקהל: "השישייה עדיין יושבת בראש"

13.4.2022 / 8:55

בקבוצה של סילבס זוכרים את ה-6:0 מול מכבי חיפה ומבינים שהמפגש בשבת (20:00, ספורט3) קריטי למאבק על המקום הרביעי. קונטה ופוליץ' בספק

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:1, שגיאה של דני עמוס בדקה ה-89 מנעה מנתניה ניצחון/ספורט1

בני סכנין, שעדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון, תארח את מכבי חיפה בשבת (20:00, ספורט3) ושניים משחקניה בספק גדול למשחק. הבלם אנטה פוליץ' והקשר איברהימה קונטה סובלים מכאבים ולא בטוח שיוכלו לעמוד לרשותו של המאמן חיים סילבס. מי שיחזור אחרי שריצה עונש השעיה בגין צבירת כרטיסים צהובים הוא מארון גנטוס, כאשר סילבס מתלבט האם להסיט בחזרה את עומרי בן הרוש לעמדת המגן השמאלי ולפתוח עם רועי שוקרני בקישור ועם מרואן קבהא כבלם, או לחילופין להפתיע עם מערך של שלושה בלמים.

איברהימה קונטה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בספק למכבי חיפה. קונטה/ברני ארדוב

בסכנין מייחסים חשיבות גדולה למפגש עם הירוקים, לאור העובדה שמכבי נתניה, שתארח את הפועל תל אביב, עשויה להגדיל את הפער במאבק על המקום הרביעי. "ברור שמכבי חיפה זה המשחק הכי קשה בליגה", אמר שחקן בבני סכנין, "אבל הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. גם השישייה שספגנו במשחק הקודם עוד יושבת לנו בראש, ואנחנו רוצים לפצות את הקהל שלנו".

עוד בוואלה!

שחקני סכנין רוצים את סילבס, בהנהלה יש תומכים לדראפיץ' ובלבול

לכתבה המלאה

במועדון מקווים שלפחות 2,500 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה בסמי עופר. מעבר לכך, טרם התקבלה החלטה בנוגע לזהות המאמן בעונה הבאה, כאשר סילבס שרושם הצלחה אדירה עדיין לא זכה להצעה לחדש את חוזהו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully