וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "אשמח אם אשאר בסכנין, בשביל הטנגו הזה צריך שני צדדים"

המאמן אחרי ה-1:1 מול מכבי נתניה: "הם לא יתפסו אותנו שוב כה חבולים". לם: "במחצית השנייה רק אנחנו היינו על המגרש, מחזקים את דני עמוס"

שלושה משחקים מפתיחת הפלייאוף העליון, ומכבי נתניה ובני סכנין עדיין ללא ניצחון ביישורת האחרונה של העונה. הערב (ראשון) באצטדיון דוחא שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1, זאת לאחר שגיא מלמד ניצל טעות של שוער האורחת דני עמוס כדי להשוות בדקה ה-89.

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה שלטה במחצית השנייה. לם/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, בני לם, אמר בסיום: "הייתה חסרה התלהבות, במחצית הראשונה לא אהבתי את המשחק, הרבה שחקנים לא הגיעו. החילופים עשו את שלהם ובחצי השני רק אנחנו היינו על המגרש, השוער לא נגע בכדור, מחזקים את דני עמוס במשחק הזה. חוץ מהגול הם לא הגיעו לשער, אנחנו היינו יכולים לכבוש את השני או את השלישי, זה הכדורגל".

"משתדל לשחק את הכדורגל שנתניה רוצה לשחק, יש ימים שזה פחות הולך", המשיך לם, "אנחנו קבוצה טובה, בריאה וחזקה. חושב שבחצי השני הייתה קבוצה אחת על המגרש. ברור שרוצים את המקום הרביעי, לא כל משחק צריך להיות מאה אחוז, לא בכל משחק אנחנו מצוינים".

עומרי גנדלמן הוסיף: "יוצאים באמת מאוכזבים, באנו לנצח, לא שיחקנו את הכדורגל שלנו ולא שיחקנו טוב, אבל ראינו את שלוש הנקודות. ידענו שיהיה משחק קשה, תמיד לא קל בדוחא. הכדורגל המהנה זה מה שהביא אותנו לחלום על המקום הרביעי, מאמין שזה יעזור לנו להשיג את המטרה".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
ימשיך לעוד עונה בסכנין? סילבס/ברני ארדוב

מן העבר השני אמר חיים סילבס: "זו תוצאה טובה בהתחשב בנסיבות. לא מסכים שהייתה רק קבוצה אחת, נתניה לא יכולה לתפוס אותנו עוד פעם ככה, היינו בסגל חבול, כמעט בלי קישור ובמערך 4-2-4. זה היה משחק של חתול ועכבר, רגעים שלהם, רגעים שלנו. במחצית השנייה הורגש שנתניה ריעננה את הקבוצה ושהתקשנו עם זה, אבל תיקו זו תוצאה הגיונית. עם הקארמה והווינריות שלנו הבאנו את התוצאה הזאת".

על המשך דרכו בסכנין אמר סילבס: "הגיוני שמדברים על עתידי, אנחנו בעונה פנטסטית. על אף איך שזה נראה מבחוץ, יש קשיים בסגל ודברים שצריך לעבור כדי להגיע למקום שאנו נמצאים בו בזכות. אם אהיה פה, אשמח. אם לא אהיה, אסתדר. יש חיבור טוב, יכול להיות שיש לו"ז שקבעה ההנהלה, בשביל הטנגו הזה צריך שני צדדים".

בירם כיאל הוסיף: "היה משחק קשה, מגיע לחבר'ה הנקודה הזו אחרי העבודה הקשה. ידענו שנתניה שולחת הרבה שחקנים קדימה ומשחקת בקצב גבוה. ניסינו לשחק אחרת, לדלג על משחק הלחץ שלהם בעזרת כדורים ארוכים. במחצית השנייה הם היו טובים יותר והגיע להם לעלות ליתרון. הייתה טעות של השוער שלנו, אנחנו לוקחים את הנקודה וממשיכים הלאה. גם בהמשך תראו קבוצה שלא מוותרת, אנחנו נכנסים לתיקולים ונלחמים. חסרו לנו ארבעה שחקני הרכב וכל מי ששיחק נתן הכול. יש כאן סגל חזק והראינו את זה היום. אנחנו ממשיכים לדחוף ובסוף זה ישתלם לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully