וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני סכנין רוצים את סילבס, בהנהלה יש תומכים לדראפיץ' ובלבול

11.4.2022 / 10:09

במועדון מחכים לראות אם יגיעו לאירופה לפני שיפנו למאמן הנוכחי, בקבוצה מודים כי לאור החיסורים הרבים, "גם 1:1 נגד מכבי נתניה זו תוצאה טובה"

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:1, שגיאה של דני עמוס בדקה ה-89 מנעה מנתניה ניצחון/ספורט1

בבני סכנין יצאו שבעי רצון מהתיקו 1:1 אתמול (ראשון) נגד מכבי נתניה. קבוצתו של חיים סילבס הגיעה למשחק עם חיסורים רבים, אך הצליחה להשיג נקודה כאשר השוער גד עמוס זכה למחמאות גדולות על הצלות רבות שהותירו את הקבוצה במשחק.

גיא מלמד שחקן בני סכנין מול אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חילץ נקודה. מלמד/ברני ארדוב

גיא מלמד, שהבקיע שער אחרי טעות גדולה של שוער מכבי נתניה דני עמוס, זכה אף הוא לשבחים, כמו גם רועי שוקרני שממשיך להציג יכולת גבוהה. "היה חשוב לשמור על המצב כמו שהוא, ככה שגם תיקו היה טוב בסגל הנוכחי", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו שיהיה קשה מאוד ולמזלנו הצלחנו לצאת עם נקודה".

למרות שסכנין במקום הרביעי, המאמן חיים סילבס עדיין לא זכה לפנייה ובהנהלה יקבלו החלטה רק לאחר סיום העונה או כשיתבהר אם סכנין תהיה באירופה או לא. בהנהלה יש כאלה שרוצים לראות את מרקו בלבול או סלובודן דראפיץ' מגיעים. אגב, בקרב השחקנים יש תמיכה אדירה בנוגע לכך שסילבס צריך להמשיך.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
טרם קיבל פנייה. סילבס/ברני ארדוב

לקראת המשחק מול מכבי חיפה במועדון מאמינים שכ-3,000 אוהדים יגיעו. "מגיע לנו שהקהל יגיע לתמוך", אמר גורם במועדון, "ברור לנו שיהיה מגרש מלא באוהדים של חיפה ולכן חשוב שיגיעו 3,000 אוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully