וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סדרת הטעויות: מכבי נתניה שוקלת לוותר על דני עמוס בעונה הבאה

השוער כבר נראה בדרך להארכת חוזה, אבל השגיאות שביצע לאחרונה עשויות להכריע. בקבוצה זעמו על היחס שקיבל מאוהדי בני סכנין

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 1:1, שגיאה של דני עמוס בדקה ה-89 מנעה מנתניה ניצחון/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי נתניה אחרי שהקבוצה שמטה אמש (ראשון), תרתי משמע, שתי נקודות יקרות וסיימה בתיקו 1:1 נגד בני סכנין. זה לא היה משחק מבריק של נתניה, אבל אחרי שעלתה ליתרון משער של בוריס אינו, הגיעה הטעות הקשה של השוער דני עמוס ששמט כדור בצורה שלומיאלית על סף שריקת הסיום ואיפשר לגיא מלמד להשוות את התוצאה. זה היה משחק רביעי ברציפות שנתניה לא מנצחת, כשהיא רושמת שלוש תוצאות תיקו והפסד, בארבעת המשחקים הללו.

בנתניה יצטרכו לקבל בקרוב החלטות בנוגע לעמוס הוותיק, שמסיים את חוזהו, זאת בעקבות מספר טעויות שעשה השוער בתקופה האחרונה. גם אתמול נשמעו מחמאות לשוער שהציג העונה יכולת טובה במרבית המשחקים, כאשר אחרי הניצחון הביתי נגד קרית שמונה לפני כחודש, אף פורסם כאן על הכוונה להאריך את חוזהו של השוער. אולם כעת ייתכן שנתניה תחליט ללכת על שוער חדש בין הקורות, אם כי הסיכויים שעמוס יישאר עדיין קיימים.

דני עמוס שוער מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
שוב שגה. דני עמוס/ברני ארדוב

לצד התוצאה, הביעו בקבוצה כעס רב על היחס שקיבל עמוס מאוהדי סכנין, לאחר שחפצים רבים נזרקו לעברו ואחרי שער השוויון של סכנין, אחד האוהדים המקומיים אף פרץ לדשא והתקרב בצורה מאיימת אל השוער, כאשר האוהד נבלם ברגע האחרון על ידי אנשי אבטחה ושוטרים שנכחו במקום. "זה יכול היה להיגמר רע מאוד", אמרו בנתניה, "מזל שהמאבטחים היו עירניים ועצרו את האוהד. אסור שדבר כזה יקרה".

למרות התיקו המאכזב, נתניה נשארה חזק במאבק על המקום הרביעי, שעשוי להביא לאירופה, כשהיא רחוקה רק שתי נקודות מבני סכנין. בחצי השני הייתה רק קבוצה אחת על המגרש", אמר בסיום המאמן בני לם, "ואם לא הגול המצחיק הזה, עד רגע זה סכנין לא הגיעה לשער בחצי השני. עדיין, אנחנו מחזקים את דני עמוס, הכל בסדר, זה סך הכל כדורגל ואנחנו עם הפנים להפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully