וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין החמיאו לגד עמוס: "נתן תצוגה הירואית נגד מכבי חיפה"

17.4.2022 / 10:05

במועדון הודיעו לשוער על מימוש האופציה, אך יישבו איתו על החוזה לאור מעמדו החדש. השיחות עם סילבס על עתידו יייערכו רק בתום העונה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

אכזבה גדולה בבני סכנין אחרי ההפסד אמש (שבת) 1:0 למכבי חיפה. בהנהלה לא אהבו את העובדה שהקבוצה לא הגיעה אפילו למצב אחד, אך החמיאו לשחקנים על הנחישות והעמידה מול האלופה.

"לא היינו רחוקים מתיקו", טען הבוקר אחד משחקני הקבוצה, "היינו צריכים להעז יותר, אבל לא הגענו למצבים והמשחק כבר התפתח בצורה כזו שחשבנו שנוכל לשמור על התיקו".

שחקני בני סכנין מרואן קבהא, בירם כיאל. מאור אלקסלסי
כיאל וקבהא בסיום אמש/מאור אלקסלסי

בסכנין החמיאו לשוער גד עמוס שרשם עוד משחק מצויין. במועדון כבר הבהירו לו שהם מעוניינים לממש את האופציה עליו, אבל הכוונה היא לשוחח איתו ולהגיע לסיכום על חוזה חדש בשל השינוי במעמדו והפיכתו לשוער ראשון. "גד נתן תצוגה הירואית", אמרו במועדון, "חבל שלא הצלחנו לשמור על התיקו, כי אז זה באמת היה משחק מושלם עבורו". בנוסף, גם מארון גנטוס ופביאן ספורקסלדה זכו למחמאות.

במקביל, בסכנין עדיין לא העבירו הצעה למאמן חיים סילבס והכוונה היא להמתין עם השיחות עד סוף העונה, בין היתר כדי לראות אם הקבוצה תשיג את הכרטיס לאירופה. כעת בסכנין מייחלים לתיקו במשחק בין הפועל תל אביב למכבי נתניה מחר (20:00, ספורט3) זאת כדי שאף אחת מהשתיים לא תעבור אותם בטבלה.

עוד בוואלה!

ללכת שרי אחריו: רגע קסם של שרי קבע 0:1 למכבי חיפה על בני סכנין

לכתבה המלאה
גד עמוס שוער בני סכנין. מאור אלקסלסי
מצפה לשדרוג. גד עמוס/מאור אלקסלסי

סכנין ממתחיל החל מהמחזור הבא סדרה של שלושה משחקי בית רצופים. היא תארח בסדר הזה את הפועל באר שבע, מכבי תל אביב והפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully