וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי: "מודע לדעיכה ביכולת שלי, עדיין מאמינים בסיכוי לאליפות"

14.4.2022 / 17:20

קשר הפועל באר שבע דיבר לקראת מכבי תל אביב: "מיכה ואני יכולים לשחק יחד, אך המאמן מחליט". ברדה: "עדיין מוקדם לסכם"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע מתכוננת לשני משחקים על עונה שלמה, שניהם נגד מכבי תל אביב. ביום ראשון תארח הקבוצה מבירת הנגב את הצהובים באצטדיון טרנר במסגרת הליגה, ושלושה ימים לאחר מכן תגיע לאצטדיון בלומפילד ותנסה להדיח את מחזיקת גביע המדינה מהמפעל בו זכתה אשתקד. היום (חמישי) המאמן אליניב ברדה ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המחזור ה-30, כשלצדו ישב הקשר רמזי ספורי.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו מאור מליקסון. דני מרון
עדיין לא מסכם. ברדה/דני מרון

"אני מסתכל רק על משחק אחד ולא עושה חישובים", הבהיר ברדה, "מכבי תל אביב קבוצה טובה, מאוד מאורגנת וממושמעת, אבל אנחנו נעשה את אותם הדברים. המשחק נגד הפועל תל אביב היה מהנה לקהל, לנו קצת פחות. היו הרבה דברים טובים והראיתי אותם לשחקנים. מטרות? אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק ולקדם שחקנים, יש עוד שבעה משחקים עד סוף העונה ואני מקווה שעוד שניים בגביע, כך שמוקדם לסכם. הייתי שמח להשתמש בשחקנים עם דנ"א באר שבעי, אבל קבוצת הנוער שלנו לא במצב הכי אידיאלי ולכן הסיטואציה מורכבת".

עוד בוואלה!

ברדה יחליט עם ברקת אם ישמש כמאמן או מנהל מקצועי בעונה הבאה

לכתבה המלאה

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

ספורי אמר: "נבוא למשחק הראשון במטרה לעשות תוצאה טובה. אנחנו רוצים להראות שיפור במשחקים הקרובים. אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לזכות באליפות, בלי ספק. אחרת לא היינו כאן. יש עוד הרבה נקודות בקופה, לכדורגלן אסור לוותר עד הרגע האחרון". על כך שהוא ודור מיכה לא משותפים הרבה ביחד, הקשר השיב: "דור שחקן מצוין וטוב לשתף איתו פעולה. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק טוב ביחד, אבל המאמן מחליט". לסיום, ספורי הודה: "יש דעיכה ביכולת שלי בתקופה האחרונה, אני מודע לזה. ממשחק למשחק זה נהיה יותר קשה, כי היריבות מכירות אותך יותר ויודעות מה נקודות התורפה והחוזקה. אני צריך לדעת למצוא לזה פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully