וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה יחליט עם ברקת אם ישמש כמאמן או מנהל מקצועי בעונה הבאה

14.4.2022 / 12:30

אף שנותר חודש עד לסוף העונה, בעלי הפועל באר שבע לא רוצה לדון כעת בתפקיד אותו ימלא המאמן הנוכחי שלה בעונה הבאה. רן בן שמעון בתמונה, אם ג'קי בן זקן ישחרר אותו. גם סלובודן דראפיץ' יהפוך למועמד במקרה שברדה ישוב לתפקידו המקורי

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

אלונה ברקת ואליניב ברדה קבעו לדון בתפקיד אותו ימלא האחרון בהפועל באר שבע מיד לאחר שהעונה תסתיים. ברקת, שקיבלה החלטה לפטר את רוני לוי ולמנות במקומו את ברדה, לא סטתה מדרכה ולא חיפשה מאמן אחר מאז. אף שרבים העריכו כי ברדה ישמש מאמן זמני בלבד, היא העדיפה שהמנהל המקצועי שלה יעבוד על הקווים עד סוף העונה.

בין השניים קיימת מערכת יחסים טובה והערכה הדדית ומיד לאחר שהעונה תסתיים, הם יסכמו באיזו פוזיציה יהיה ברדה בעונה הבאה. ההערכה היא שברדה יחזור מיד לאחר תום העונה לשמש כמנהל מקצועי בלבד, אך הדברים עדיין לא סגורים לגמרי. מבחינת שחקן העבר שהמשיך במועדון בכמה תפקידים עד שמונה למנהל המקצועי, הוא נהנה גם מהתפקיד הנוכחי אבל קרוב לוודאי שאם ברקת תשאל אותו באיזה תפקיד הוא בוחר, הוא יבקש להיות מנהל מקצועי בלבד.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו מאור מליקסון. דני מרון
יעדיף לחזור לתפקידו המקורי? ברדה על הקווים/דני מרון

במידה שברדה לא ימשיך כמאמן, רן בן שמעון יהיה שוב אחד השמות המרכזיים של ברקת, אבל כמו בעבר היא תרצה קודם שג'קי בן זקן יודיע לה שהוא מוכן לתת לו לעזוב. לבן שמעון יש חוזה לעוד שנתיים במ.ס. אשדוד וכמו שבן זקן לא שקל להחליפו בתקופות הקשות שהיו העונה, כך הוא לא ימהר לוותר עליו, אף שיש לו מועמד טבעי לרשת אותו, מאמן הנוער של המועדון אלי לוי.

ברקת לא תיכנס בין בן זקן לבין בן שמעון, אלא רק אם תקבל אור ירוק מבן זקן להתקדם מול המאמן שלו. שם נוסף שנלקח בחשבון הוא סלובודן דראפיץ' שהמניות שלו נמצאות בעלייה אחרי חצי העונה בעירוני קרית שמונה. האופן בו דראפיץ' התנהל מול איזי שרצקי, הוסיף לו הרבה נקודות מול בעלי המועדונים בליגה, כל שכן אחרי שהוא ידע גם להתגבר על המשבר מול בעלי קרית שמונה באמצעות ניצחונות.

כך או אחרת, ברקת עדיין לא ממהרת כאמור לפעול והיא לגמרי מרוכזת בצמד משחקי הקבוצה בשבוע הבא מול מכבי תל אביב, ביום ראשון בליגה וביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully