וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה לא ישחק בצמד המשחקים מול מכבי תל אביב, גם טיבי בספק

13.4.2022 / 11:04

החלוץ עדיין פצוע ויחמיץ את קרב הצמרת וחצי גמר הגביע, הבלם סובל מרגישות בשריר הירך. גם שכטר ויחזקאל ייעדרו, ויטור ואספרייה יחזרו להרכב

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

אין שיפור במצבו של ניקיטה רוקאביצה והוא לא יעמוד לרשותו של אליניב ברדה בצמד המשחקים של הפועל באר שבע בשבוע הבא מול מכבי תל אביב. כזכור תפגוש הפועל באר שבע ביום ראשון את מכבי תל אביב בטרנר בליגה וביום רביעי, בעוד שבוע, תשחק מולה שוב בחצי גמר גביע המדינה.

רוקאביצה שנפצע בחימום מול מכבי חיפה בשבוע שעבר עשה בדיקת אולטראסאונד נוספת ממנה עולה כי הקרע בשריר התאומים ברגלו עדיין לא התאחה. גם איתי שכטר ושגיב יחזקאל לא יחזרו בשבוע הבא, כך שלברדה שוב יש כאב ראש גדול באיוש ההתקפה. ביום ראשון יעדר גם יוג'ין אנסה בגלל צהובים, אבל הוא ישוב לגביע. מי שעשוי לפתוח כחלוץ הוא קייס גאנם שנכנס כמחליף במשחק האחרון.

שחקן הפועל באר שבע איתן טיבי. ברני ארדוב
יהיה כשיר? איתן טיבי/ברני ארדוב

בנוסף לחלק הקדמי, קיים ספק רב באשר לשיתופו של איתן טיבי שסיים את המשחק האחרון עם רגישות בשריר הירך. חאתם עבד אלחמיד קיבל בסיום המשחק מול הפועל תל אביב זריקה והוא בטיפול כדי להכשיר אותו לשבוע הבא.

מי שיחזרו להרכב הקבוצה אחרי שריצו עונשי השעיה הם מיגל ויטור שהיה מוצהב במשחק האחרון ודנילו אספרייה שהורחק מול מכבי חיפה. ברדה שוחח עם אספרייה על הכרטיס האדום הלא מוצדק שקיבל מול מכבי חיפה והשחקן הביע חרטה על כך שהיה מעורב בתקרית עם חוסה רודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully