וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובנטוס תנסה להחתים את די מריה או זאניולו במקום דיבאלה"

ב"גאזטה" דווח כי השחקן שמסיים חוזה בפריז סן ז'רמן, והאיטלקי שהסתכסך עם מוריניו ברומא, מועמדים להחליף את הארגנטינאי בקיץ

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:0/ספורט1

זו כבר עובדה שפאולו דיבאלה לא יהיה שחקן של יובנטוס החל מהעונה הבאה, ובתקשורת האיטלקית פורסמו היום (שלישי) שמותיהם של שני המועמדים המובילים להחליף את הארגנטינאי בהתקפת הגברת הזקנה: לפי ה"גאזטה דלו ספורט", יובה תנסה להחתים את אנחל די מריה או ניקולו זאניולו.

לדי מריה יש יתרון אחד ברור וחיסרון אחד בולט מבחינתם של הביאנקונרי: מצד אחד, בקיץ הקרוב הוא יהפוך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן, שלא צפויה להפעיל את האופציה להארכת ההסכם איתו בעונה נוספת, כך ששחקן הכנף של נבחרת ארגנטינה יוכל להגיע בחינם. מנגד, די מריה כבר בן 34, כך שגם אם כיום הוא מציג יכולת שמצדיקה מקום במועדון בכיר כמו יובנטוס, יש להניח שהוא לא יחזיק עוד הרבה שנים בטופ.

זאניולו חתום ברומא עד תום עונת 2023/24, כך שבמקרה שלו יידרשו דמי העברה לא מבוטלים על מנת להנחיתו בטורינו, אולם השקעה בו נראית כרעיון לא רע מבחינתה של יובנטוס לאור היותו בן 22 בלבד. שלשום נטען באיטליה כי בתקופה האחרונה חלה הרעה ביחסים בין זאניולו למאמן רומא ז'וזה מוריניו, מה שעשוי לזרז את היציאה שלו מהג'אלורוסי. לפי ה"גאזטה", נציגי יובנטוס כבר נפגשו עם סוכנו של זאניולו.

ניקולו זאניולו, שחקן רומא. Giuseppe Bellini, GettyImages
גם הוא על הכוונת. ניקולו זאניולו/GettyImages, Giuseppe Bellini

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד להחליף את דיבאלה הוא עוסמאן דמבלה מברצלונה, אשר לגביו נטען במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר האחרון כי יובנטוס הייתה קרובה לצרפו. עם זאת, נראה שהצרפתי מתקרב יותר להארכת החוזה שלו בבארסה, ובכל מקרה באיטליה ציינו כי דרישותיו גבוהות מדי עבור יובנטוס בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully