וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוכמה הארכת החוזה של אראוחו", ניסיון אחרון להשאיר את דמבלה

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 19:46

בספרד הכריזו שהודעה רשמית על חתימת הבלם היא "עניין של שעות", מנכ"ל ברצלונה נפגש עם סוכנו של הצרפתי שהיה בדרך החוצה

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

לפני כחודשיים, עם סיום חלון ההעברות של חודש ינואר, בברצלונה הפנימו שעוסמאן דמבלה לא מתכוון להאריך את חוזהו ושבכוונתו לעזוב בקיץ ללא תמורה. הכוונה הייתה לא לשתף אותו במשחקי הקבוצה, אבל בהנהלה השאירו לצ'אבי את האפשרות לשתפו. הנשיא ז'ואן לאפורטה אף הגדיל לעשות כשהצהיר בתקשורת שדקות המשחק של דמבלה ייקבעו אך ורק על פי החלטותיו המקצועיות של צ'אבי.

ואכן דמבלה נותר מחוץ לסגל בשני משחקים שנערכו בשבוע האחרון של ינואר ולא שותף בניצחון על אתלטיקו מדריד מיד אחרי סגירת החלון, אך ככל שהעונה התקדמה החל לצבור יותר דקות משחק, פילס את מקומו בחזרה להרכב ולא יצא ממנו בכל משחקי ה"לה ליגה" לאורך חודש מרץ, כאשר בשלושת המחזורים האחרונים הוא מבשל לא פחות מחמישה שערים.

קשר ברצלונה עוסמאן דמבלה. LLUIS GENE, GettyImages
הניסיון האחרון להשאירו בברצלונה. דמבלה/GettyImages, LLUIS GENE

רצף ששת הניצחונות בליגה - שלושת האחרונים על האפס - הקפיץ את ברצלונה למקום השני בטבלה והחשש הממשי מאי העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה כבר חלף, אבל נראה שהשינוי הגדול שצ'אבי הצליח לעשות נותן את אותותיו ומשפיע על השחקנים גם בכל הנוגע לרצונם להישאר, ובברצלונה מפתחים אופטימיות קלה באשר לסיכויים שבכל זאת יאריך את חוזהו.

לפי העיתון "ספורט", מנכ"ל ברצלונה מתאו אלמאני יצא למרוקו כדי להיפגש עם סוכנו של דמבלה, במה שמצטייר אולי כניסיון האחרון להגיע עם נציגו של הצרפתי על הארכת חוזה, אחרת יוכל לעזוב בחינם בקיץ הקרוב ועל פי הפרסומים זו פריז סן ז'רמן שכבר פנתה אליו עם הצעה מפתה. דמבלה, כזכור, נרכש מבורוסיה דורטמונד תמורת כ-100 מיליון יורו בקיץ 2017 בתקווה שיוכל לתפוס את מקומו של ניימאר.

עוד בוואלה!

פספסה בגדול: מילאן לא הפסיקה להחמיץ ב-0:0 נגד בולוניה

לכתבה המלאה

הבלם רונאלד אראוחו אמר השבוע שהוא במו"מ על הארכת החוזה ושהוא ישמח להישאר, כחודש בלבד אחרי הפרסומים שהוא סירב להצעת ברצלונה ועשוי לעבור לפרמיירליג. הערב הפרסומים לגביו כבר עלו שלב אחד יותר גבוה: סוכנו של האורוגוואי אמר שהצדדים קרובים לסגירת העסקה, בעוד ב"גול" וב"TV3" הכריזו כי הארכת החוזה סוכמה והוצאת ההודעה הרשמית על כך היא "עניין של שעות". העיתונאי פבריציו רומאנו הוסיף שאראוחו יחתום בקרוב מאוד וההסכם יהיה ככל הנראה עד 2026.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully