וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספסה בגדול: מילאן לא הפסיקה להחמיץ ב-0:0 נגד בולוניה

הרוסונרי השיקו תלבושת חדשה וקיוו לשמור על יתרון שלוש נקודות בפסגה, אבל לא הצליחו לנצח בביתם את היריבה ממרכז הטבלה

תקציר: מילאן - בולוניה 0:0/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) והטירוף בצמרת נמשך. מילאן אירחה את בולוניה בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות ולשמור על היתרון מנאפולי ומאינטר, אבל דווקא במשחקו ה-100 של מאמנה סטפנו פיולי ועל אף שפגשה יריבה שנמצאת במרחק גדול מהקו האדום ולא נותרו לה יותר מדי מטרות לעונה, היא איבדה שתי נקודות יקרות ש

עוד קודם לכן, ורונה גברה 0:1 על גנואה והותירה אותה במקום ה-19 ולפני האחרון משער של ג'ובאני סימאונה, ששבר בצורת של שלושה משחקים ללא הבקעה עם שערו ה-16 העונה.

חלוץ מילאן, אוליבייה ז'ירו. Marco Luzzani, GettyImages
סיבה לאכזבה. אוליבייה ז'ירו/GettyImages, Marco Luzzani

מילאן - בולוניה 0:0

מילאן השיקה תלבושת חדשה ומעניינת, מאמנה סטפנו פיולי הגיע בפעם המאה למשחק בליגה האיטלקית כמאמנה והיא פגשה יריבה ממרכז הטבלה שעל הנייר אין לה יותר מדי על מה לשחק, אבל אינספור החמצות הובילו ל-0:0 מפתיע בסן סירו, שאמנם השיב אותה לפסגה - אבל כעת מילאן עם יתרון של נקודה אחת בלבד על פני נאפולי ובמרחק ארבע נקודות מאינטר שלה משחק חסר.

חלוץ מילאן, זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
עלה מהספסל, אבל לא הצליח לסייע. איברהימוביץ'/רויטרס

אם בסיבוב הראשון זה הסתיים ב-2:4 מהנה למדי לזכות מילאן, הפעם החבורה של פיולי פשוט לא השכילה למצוא את הרשת. רפאל לאאו ואוליבייה ז'ירו פספסו את המסגרת, גם הניסיונות של תיאו הרננדז לפרוץ את הסכר עלו בתוהו וכשבמחצית השנייה העלה פיולי את זלאטן איברהימוביץ' על חשבון ז'ירו, השבדי עלה לקרב אווירי מול גארי מגל והשניים התנגשו ראש בראש וזכו לטיפול ממושך, בסופו שחקן בולוניה נאלץ לנטוש את כר הדשא.

השבדי גם כמעט בישל לרפאל לאאו, הרמות טובות של סנדרו טונאלי הסתיימו בנגיחות החוצה של פיקאיו טומורי ושל לאאו שסחט הצלה מדהימה מהשוער לוקאש סקורופסקי עמוק בתוך תוספת זמן של 8 דקות, ובסופו של דבר נפרדו השתיים בתיקו ללא שערים. עבור מילאן זו מעידה ראשונה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולם בתוצאה 0:1 שאולי מעידה על בעיה בהתקפה דווקא בישורת האחרונה של העונה.

צפו בשערו של סימאונה ובניצחונה של ורונה על גנואה

תקציר: ורונה - גנואה 0:1/ספורט1

תוצאה נוספת

ורונה - גנואה 0:1
כבש לורונה: ג'ובאני סימאונה (5)

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully