וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ על המו"מ עם סלאח: "שני הצדדים בשיחות, אני מרוצה"

לקראת רבע גמר ליגת האלופות מול בנפיקה, מאמן ליברפול התייחס להארכת חוזהו של הכוכב וגם ליריבה: "יש להם הרבה איכויות"

תקציר: ליברפול - ווטפורד 0:2/ספורט1

בנפיקה ליסבון תארח מחר (שלישי) את ליברפול למפגש הראשון מתוך שניים במסגרת רבע גמר ליגת האלופות. המייטי רדס מגיעים לאחר שהדיחו בשמינית את אינטר בתום 1:2 בשני המפגשים, בעוד הפורטוגלים הצליחו לנצח 0:1 בחוץ את אייאקס בשלב הקודם ועלו בתום 2:3 בסיכום שני המשחקים. ליברפול זכתה 6 פעמים בעבר במפעל הבכיר באירופה, כשהאחרונה הייתה ב-2019. בנפיקה מנגד, הניפה פעמיים את הגביע, בשנים 1961 ו-1962.

"יש להם הרבה איכויות, יהיו לנו הרבה מרחבים שנצטרך לשמור ולא לאפשר להם", אמר מאמן ליברפול יורגן קלופ על היריבה מבירת פורטוגל. בנוסף, התייחס המאמן הגרמני לעובדה שמחר צפוי להיות לו סגל מלא: "אנחנו אמורים לעלות בסגל מלא מחר, קרטיס הרגיש נפיחות ברגל, גם טרנט שלא היה כשיר במאה אחוז יהיה מוכן למשחק". בנוסף, התייחס המאמן הגרמני לשיחות על הארכת חוזהו של מוחמד סלאח: "אני מרוצה מכך, זה טוב. שני הצדדים משוחחים וזה כל מה שצריך".

מנגד, המארחת מגיעה לאחר שהפסידה 3:2 לבראגה בליגה המקומית ואיבדה רצף של תשעה משחקים ללא הפסד. אדל טאארבט המרוקאי פצוע ולא יעמוד לרשותו של נלסון וריסימו, אך מלבדו, כל השחקנים ששיחקו מול אייאקס בשלב שמינית הגמר כשירים לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully