וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני יונייטד חלוקים בנוגע לטן האח, רנגניק: "ייקח זמן לתקן"

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 16:06

חלק מהסגל רואה בהולנדי "תחליף לא מרשים" למאמן הזמני, שהסביר מה ההבדל מליברפול וסיטי: "תיקון הבעיות עלול לקחת 18 חודשים"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 4.4/ספורט1

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק התראיין לאתר הרשמי של המועדון, ושלח מסר לאוהדי הקבוצה: ייקח זמן עד שנצליח לבנות פה קבוצה אלופה, זה עלול לקרות רק בעוד 18 חודשים, והבהרתי כבר להנהלה מה דרישות הרכש שלנו. אחרי ה-1:1 מול לסטר בשבת, יונייטד רק במקום השביעי, מרחק 3 נקודות מהטופ-4, אבל ארסנל תוכל להגדיל את הפער. הלחץ גובר, ורנגניק מסביר שלוקח זמן לפתור בעיות.

"מנצ'סטר סיטי וליברפול נבנו ביחד ושחקנים נאספו במשך חמש-שש שנים", אמר רנגניק על הציפיות מקבוצתו, "וכולן התפתחו תחת התוכנית של המאמן ושיטת המשחק שלו. אמרתי להנהלה מה חייב לקרות בקבוצה. ברגע שיתמנה מאמן, זה יהיה חייב לקרות. איך הוא רוצה לשחק, ואילו שחקנים אנחנו צריכים בשביל זה? ואז נחזור ל-DNA שלנו, מהירות, פיזיות, קצב. מה אנחנו צריכים? הקבוצה לא זקוקה לשחקנים טכניים, היא צריכה יותר פיזיות".

רלף רנגניק, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אולי נצטרך שניים או שלושה חלונות". רלף רנגניק/רויטרס

"צריך לקבל החלטות נכונות ובהירות לאן אנחנו רוצים ללכת: איזה סוג שחקנים, איזה סוג מאמן, ואז, בכל חלון העברות, לנסות להשיג את הכי טוב שאפשר. זה לא מסובך, זה אפשרי, וצריך לעשות את זה". כאמור, רנגניק טוען שזה לא יקרה מהר: "אם זה יקרה, זה לא אומר בהכרח שנצטרך שלוש-ארבע שנים עד שזה יגיע. אולי נצטרך שניים או שלושה חלונות, והמצב ישתנה".

כאשר רנגניק מדבר על DNA, הוא דורש יותר אגרסיביות. "אני לא חושב שחסר לנו אופי, אבל אין ספר שבחלקים מהמשחק היינו פחות טובים מבחינת פיזיות. זה קרה בעימותים של אחד על אחד", אמר אחרי המשחק מול לסטר.

מאמן אייאקס אריק טן האח. Soccrates, GettyImages
חדר ההלבשה חלוק לגביו. טן האח/GettyImages, Soccrates

במקביל, בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד כבר מביטים לעבר לעונה הבאה, בידיעה שרנגניק לא יהיה האיש שיעמוד על הקווים. במצב העניינים הנוכחי, הנהלת האדומים נוטה למנות את מאמן אייאקס, אריק טן האח, על חשבונו של מאוריסיו פוצ'טינו שצפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן. מעבר לכך שביונייטד יצאו בתחושות חיוביות מהפגישה עם ההולנדי, העובדה שהם יצטרכו לשלם 1.7 מיליון פאונד בלבד כפיצוי לאייאקס על התרת החוזה מהווה יתרון משמעותי בבחירה בו.

בניגוד לדעת ההנהלה, בקרב השחקנים יש חילוקי דעות בנוגע למינוי האפשרי של טן האח, כך על פי "מנצ'סטר איבנינג ניוז". חלק משחקנים נרגשים מההזדמנות להתאמן תחת ההולנדי, בעוד אחרים רואים בו "תחליף לא מרשים" למאמן הזמני רלף רנגניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully