וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד ערכה "שיחה חיובית" עם טן האח, שתי אנגליות בעקבות פוגבה

שתי יריבות מהפרמיירליג הצטרפו למירוץ אחר הקשר, שצפוי לקבל החלטה רק לאחר מינוי מאמן חדש. האדומים התרשמו ממאמן אייאקס

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד המקרטעת הודחה מליגת האלופות, הובכה בגביע האנגלי, ורחוקה שנות אור ממאבקי האליפות בפרמיירליג. לאור העובדה ש"העונה הזו מתה", לפי דבריו של פול פוגבה, בצד האדום של מנצ'סטר כבר עוסקים בעונה הבאה ומתדיינים בשאלה הגדולה מכולן - מי יהיה המאמן הבא של הקבוצה?

מאמן אייאקס אריק טן האח. Rico Brouwer, GettyImages
"שיחה חיובית" עם יונייטד. טן האח/GettyImages, Rico Brouwer

כזכור, רלף רנגניק החליף במהלך העונה הנוכחית את אולה גונאר סולשיאר שפוטר, אך מלכתחילה מינויו היה עד לתום העונה הנוכחית, אז הוא אמור לעבור לתפקיד ייעוץ. מספר שמות עלו בנוגע למשרה, כאשר אחד המועמדים המובילים הוא מאמנה של אייאקס - אריק טן האח.

ב"סקיי" דווח כי הנהלת השדים האדומים קיימה "שיחה חיובית" עם המאמן ההולנדי ושבמועדון התרשמו מהחזון והפילוסופיה שלו. הליך בחירת המאמן הבא נמצא בשלב מתקדם, אך זה לא אומר שטן האח הפך למועמד המועדף על מקבלי ההחלטות. מנצ'סטר יונייטד מתכננת לראיין מועמדים נוספים ועדיין אין פייבוריט. אגב, האדומים הכחישו את הדיווחים לפיהם ברצונם למנות את תומאס טוכל לאור חוסר הוודאות בנוגע לעתידה של צ'לסי.

טן האח נמצא תחת חוזה עד 2023 באייאקס, אך הקשרים הטובים בין שני המועדונים, שנובעים בעיקר מהעובדה שמנכ"ל ההולנדים אדווין ואן דר סאר שיחק בעבר ביונייטד, אפשרו את קיום השיחות בין המאמן לקבוצה מהממלכה.

עוד בוואלה!

פוגבה בביקורת חריפה: "התפקיד שלי ביונייטד? גם אני שואל מהו"

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
יעבור לקבוצה אחרת באנגליה? פוגבה/רויטרס

מי שמסיים חוזה ביונייטד בתום העונה הוא פול פוגבה, שהתראיין והעביר ביקורת חריפה על תפקידו בקבוצה לעומת תפקידו בנבחרת צרפת, שם הוא פורח. אין זה סוד שריאל מדריד, פריז סן ז'רמן ויובנטוס חושקות בשירותיו, אך לפי "סקיי" שתי קבוצות אנגליות, ששמן לא צוין, הצטרפו לרשימת המחזרות.

פוגבה טרם קיבל הצעה רשמית, הוא לא פוסל הישארות ביונייטד, אך מאז הקיץ שעבר קבוצתו הנוכחית לא הגישה בפניו הצעה להארכת החוזה. זהות המאמן החדש של מנצ'סטר יונייטד תהווה שיקול בהחלטה של פוגבה, כך שעד שלא יהיה התפתחויות בגזרה זו הוא לא צפוי להכריע באופן סופי לאן מועדות פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully