וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה בביקורת חריפה: "התפקיד שלי ביונייטד? גם אני שואל מהו"

הקשר התייצב לאימוני נבחרת צרפת והודה בריאיון נוקב: "במנצ'סטר הכל משתנה מדי משחק, גם העונה הזו מתה. רוצה לזכות בתארים ולא משנה לי היכן"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

עונה לא פשוטה נוספת עוברת על פול פוגבה, קשר מנצ'סטר יונייטד שמדי חלון נבחרות מודה כי הוא מאושר להתאחד עם חבריו לטריקולור ולקחת הפוגה קצרה מהבעיות שחוזרות על עצמן מדי שנה בתיאטרון החלומות. אמש (שלישי) הוא גם הודה בריאיון ל-"Le Figaro" שבמנצ'סטר יונייטד הוא כלל לא מבין למה מצפה ממנו המאמן הזמני רלף רנגניק.

"אני צריך להיות כן ולומר שלא מספקות אותי חמש העונות שלי במנצ'סטר יונייטד", אמר אלוף העולם מ-2018 עם צרפת, "גם העונה הזו מתה, אנחנו לא נזכה גם העונה בשום תואר. אני רוצה לזכות בתארים ולא משנה לי היכן, בין אם זה יהיה במנצ'סטר יונייטד או במועדון אחר".

בנוסף על כך, כשנשאל על הבדלי היכולת בקבוצה ובנבחרת, הסביר: "בצרפת אני משחק בעמדה שלי, מכיר את התפקיד ויודע מה עליי לעשות, אני מרגיש ביטחון מהמאמן ומהשחקנים. במנצ'סטר זה שונה, קשה לשמור על עקביות כשמשנים את התפקיד שלך מדי משחק, את המערך כולו ואת השחקנים בהרכב. מהו התפקיד שלי במנצ'סטר יונייטד? גם אני שואל את השאלה הזו ולא מקבל תשובה", עקץ ואולי הבהיר על כוונותיו לקיץ לאור העובדה שהוא הופך לשחקן חופשי עוד שלושה חודשים ויכול לעזוב ללא תמורה.

פול פוגבה אחרי הזכייה עם נבחרת צרפת במונדיאל 2018. Matthias Hangst, GettyImages
פוגבה אחרי הזכייה במונדיאל ברוסיה. המדליה נגנבה/GettyImages, Matthias Hangst

פוגבה גם סיפר על הפריצה לביתו בשבוע שעבר במהלך משחק ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד, אירוע שבמזל גדול הסתיים ללא נפגעים מכיוון שילדיו ישנו בעת הפריצה ולא חשו בסכנה. עם זאת, שלל רב נגנב מהקשר - בין השאר הוא חשף כי גם מדליית הזהב על הזכייה במונדיאל 2018 נגנבה על ידי הפורצים

"אני בסדר וכך גם המשפחה שלי, אבל זה היה שבוע מפתיע. שיחקנו נגד אתלטיקו ולפתע הבנתי שאני לא הולך לשחק, הגעתי הביתה אחרי המשחק וגיליתי שפרצו לי לבית ושדדו אותי שלושה אנשים שגנבו את הכספת", סיפר בצער.

"בכספת היו התכשיטים של אמא שלי וגם מדליית הזהב מהמונדיאל, אבל מה שהכי מפחיד אותי זה ששני שלי היו בבית עם המטפלת שלהם בזמן הפריצה. היא שמעה הכל, התקשרה לאשתי ולאבטחה, נעלה את עצמה בחדר יחד עם הבנים (בני שנה ושנתיים) והתקשתה לצאת מההלם גם מספר ימים אחרי זה. הכי חשוב לי שהילדים שלי מרגישים בסדר", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully