וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרנק קסייה עבר בדיקות רפואיות וחתם לארבע שנים בברצלונה

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 16:08

הקשר המצוין של מילאן יגיע בקיץ הקרוב בהעברה חופשית וירוויח כ-6.5 מיליון יורו לעונה. וגם: המועמדים לחזק את החלק הקדמי בעונה הבאה

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה
פרנק קסייה קשר מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
היורש של בוסקטס? קסייה/GettyImages, Marco Luzzani

עונת 2021/22 נמצאת בעיצומה אבל בברצלונה חושבים קדימה וביצעו כבר החתמה ראשונה לקראת העונה הבאה: באיטלייה מדווחים שפרנק קסייה, הקשר האחורי המצוין של מילאן עבר כבר בדיקות רפואיות במועדון וחתם על חוזה לארבע שנים, שבמסגרתו הוא ירוויח כ-6.5 מיליון יורו לעונה. בברצלונה עבדו במרץ על העסקה הזו משום שקסייה מגיע בהעברה חופשית והוא מיועד להיות היורש של בוסקטס האגדי.

קשר מחוץ השנהב נמצא בעונתו החמישית במילאן והוא בורג מרכזי בקבוצה שכרגע מוליכה את הסרייה A ונמצאת אולי בדרך לאליפות. בעונה שעברה קסייה סיפק תוצרת התקפית מרשימה של 13 שערים ובברצלונה בונים עליו להרבה שנים גם בגלל גילו הצעיר יחסית (25). ומה לגבי ההתקפה? במועדון עומלים כדי להביא שם גדול לחלק הקדמי. ארלינג הולאנד ככל הנראה לא יגיע בגלל עלותו הגבוהה, כאשר המטרה מספר 1, לפחות על פי "ספורט" הקטלאני, היא ראפינייה.

ראפינייה שחקן לידס. רויטרס
בברצלונה מאוד רוצים אותו. ראפינייה/רויטרס

הברזילאי בן ה-25 הוא השחקן הכי טוב של לידס העונה ועל פי הדיווחים הוא כבר סיכם על חוזה לחמש שנים עם בארסה, שמוכנה לשלם לאנגלים 35 מיליון יורו דמי העברה. מאז שנחת באנגליה מראן, ראפינייה רשם 57 הופעות בפרמיירליג וכבש 15 שערים (9 העונה), כולל 12 בישולים. הוא נמצא בנסיקה מבחינת היכולת שלו ונלקח בחשבון גם על ידי הנבחרת הברזילאית שזימנה אותו לסגל.

ראפינייה עשוי להגיע על חשבון עוסמאן דמבלה, כאשר בברצלונה חושדים שהצרפתי שמסרב להאריך את חוזהו, נמצא במו"מ מתקדם עם פריז סן ז'רמן. אבל ראפינייה הוא לא השם היחיד שמועמד להגיע לקאמפ נואו. ב"אתלטיק" טוענים שבארסה מעוניינת בקודי גאפקו, חברו של ערן זהבי לפ.ס.וו. ההולנדים ימכרו בכל מקרה את השחקן המבוקש, שמחירו מוערך ב-35 מיליון יורו.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס. ALBERTO PIZZOLI, GettyImages
בעונה הבאה בקאמפ נואו? דיבאלה/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI

וזה לא הכול. אחרי שמסי עזב ואגוארו פרש, ייתכן שבעונה הבאה יהיה עוד שחקן ארגנטינאי בברצלונה. פאולו דיבאלה חלוצה של יובנטוס יהיה שחקן חופשי בקיץ וסוכניו רוצים לסדר לו קבוצה בליגה הספרדית. העובדה שדיבאלה יהיה חופשי תעזור מאוד לקטלאנים לתפור את המהלך, אבל על פי הפרסומים גם אתלטיקו מדריד של סימאונה חזק בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully