וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהילדים ישנים: ביתו של פול פוגבה נפרץ ונשדד

שחקן מנצ'סטר יונייטד סיפר על האירוע שהתרחש בזמן המשחק נגד אתלטיקו מדריד: "הסיוט הכי גרוע הפך למציאות". ילדיו לא נפגעו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

ביתו של פול פוגבה נשדד במהלך המשחק בו הפסידה מנצ'סטר יונייטד 1:0 לאתלטיקו מדריד שלשום (שלישי), כך הודיע אמש הכדורגלן הצרפתי עצמו בחשבון הטוויטר שלו. בבית נכחו ילדיו של השחקן, עליהם שמרה בייביסיטר, ופוגבה הציע פרס כספי ל"כל מי שיש לו מושג איך לעזור לנו".

קשר השדים האדומים כתב בפוסט: "אתמול בלילה הסיוט הכי גרוע למשפחה שלנו הפך למציאות, כשביתנו נפרץ ונשדד בזמן שהתינוקות שלנו ישנו בחדרם. השודדים שהו בבית שלנו פחות מחמש דקות, אבל לקחו מאיתנו משהו בעל ערך יותר גדול מכל דבר שהיה בבית - תחושת הביטחון שלנו. האירוע התרחש במהלך הדקות האחרונות של המשחק, כשהם ידעו שלא נהיה בבית. אשתי ואני מיהרנו הביתה בלי לדעת אם הילדים שלנו בריאים ושלמים. כאב, אין בעולם תחושה גרועה יותר מלא להיות שם כדי להגן על הילדים שלך, ואני מקווה שאף אחד לא יצטרך לחוות לעולם את מה שאני הרגשתי אמש".

רק בעונה הנוכחית נשדדו בתיהם של שני שחקנים אחרים במנצ'סטר, חברו של פוגבה לקבוצה ויקטור לינדלוף, ומגן סיטי ז'ואאו קאנסלו. בנוסף, נפרץ גם ביתו של שחקן צ'לסי ריס ג'יימס. באנגליה דווח כי מנצ'סטר יונייטד פועלת במטרה לבדוק ולהדק את האבטחה בבתיהם של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully