וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות

השדים האדומים שלטו במשחק, אך נכנעו לשער נגיחה של רנאן לודי (41), ואיבדו את התואר האחרון שעוד יכלו לזכות בו העונה לאחר 2:1 בסיכום הכללי. כריסטיאנו רונאלדו הפך לשיאן הדקות בליגת האלופות אך סיים עוד ערב מתסכל

מנצ'סטר יונייטד הודחה הערב (שלישי) מליגת האלופות לאחר הפסד 1:0 בבית לאתלטיקו מדריד ו-1:2 בסיכום שני המשחקים בשמינית הגמר. בכך איבדו השדים האדומים את התואר האחרון שעוד יכלו לזכות בו בעונת 2021/22 ומסיימים את דרכם באירופה בפעם הרביעית ברציפות מול קבוצה ספרדית, לאחר שהודחה ב-2018 בליגת האלופות מול סביליה בשמינית הגמר, ב-2019 מול ברצלונה ברבע הגמר ובשנתיים שלאחר מכן בליגה האירופית מול סביליה ו-ויאריאל. החבורה של סימאונה עולה לרבע הגמר לאחר שהודחה בשנה שעברה בשמינית מול צ'לסי.

הקולצ'ונרוס בעיקר התגוננו במרבית דקות המשחק אך יצאו להתקפות מתפרצות והצליחו לעקוץ בדקה ה-41, כשהתקפה יפהפייה של האורחת הסתיימה בגבהה של אנטואן גריזמן לראשו של רנאן לודי, שנגח פנימה. רלף רנגניק ניצל את כל מכסת החילופים והכניס את פול פוגבה ואדינסון קבאני בין השאר, אך שחקניו התקשו, וגם כשהגיעו למצבים החטיאו מול יאן אובלק המצוין. כריסטיאנו רונאלדו הפך לשיאן הדקות בליגת האלופות כשחלף על פני איקר קסיאס, אך מודח שנה שנייה ברציפות בשלב שמינית הגמר, בדיוק כמו הנמסיס ליאונל מסי.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם רנאן לודי. רויטרס
אתלטיקו עקצה בתום התקפה נהדרת. לודי חוגג עם חבריו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: התקפה יפה של המארחת הסתיימה במסירת רוחב של ברונו פרננדש, אנתוני אלנגה בעט מקרוב כדור שניתז מראשו של אובלק ולא נכנס.

דקה 16: רודריגו דה פול בעט ממרחק כדור ששפשף את רגלו של פרד, ודוד חאה הצליח לחלץ מהחיבורים בעזרת זינוק נהדר.

דקה 26: דיוגו דאלוט בעט ממרחק של כ-20 מטר, יאן אובלק היה ממוקם היטב וקלט.

דקה 34: שער של ז'ואאו פליקס נפסל לאחר שהמבשל - מרקוס יורנטה - היה בנבדל.

דקה 41: גול! 0:1 לאתלטיקו מדריד. התקפה יפהפייה של האורחת הסתיימה בהגבהה של אנטואן גריזמן לראשו של רנאן לודי, שנגח פנימה וקבע 1:2 בסיכום הכללי לקולצ'ונרוס.

הארי מגווייר, ברונו פרננדש, כריסטיאנו רונאלדו באים בטענות לשופט סלבקו וינצ'יץ'. רויטרס
טענו לעבירה במהלך שהוביל לשער של האורחת. שחקני יונייטד והשופט סלבקו וינצ'יץ'/רויטרס

דקה 46: ברונו פרננדש השאיר כדור עם העקב לאנתוני אלנגה, שחלף על פני שני שחקני הגנה של אתלטיקו ובעט שחמק ליד הקורה של אובלק.

דקה 52: הארי מגווייר החזיר כדור לא פשוט לדוד דה חאה, שהרחיק הישר לרגליו של רודריגו דה פול, אך ירד היטב וקלט בעיטה של הארגנטינאי.

דקה 77: רפאל וראן עלה היטב ונגח אך יאן אובלק שוב סיפק הצלה גדולה וקלט לאחר מכן ניסיון של כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Shaun Botterill, GettyImages
שנה שנייה ברציפות שהוא מסיים את דרכו בליגת האלופות בשלב שמינית הגמר. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Shaun Botterill

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, רפאל וראן, הארי מגווייר (חואן מאטה, 84), אלכס טלס, פרד (אדינסון קבאני, 76), סקוט מקטומיניי (נמניה מאטיץ', 67), ג'יידון סאנצ'ו, ברונו פרננדש (פול פוגבה, 67), אנתוני אלנגה (מרכוס רשפורד, 67), כריסטיאנו רונאלדו.

הרכב אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, מרקוס יורנטה, סטפן סאביץ', חוסה חימנס, ריינילדו, רודריגו דה פול, קוקה (ז'ופרה קונדוגביה, 80), הקטור הררה, רנאן לודי, אנטואן גריזמן, ז'ואאו פליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully