וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד מתנצל על הסרטון, מרסיאל טוען: הדיווחים על רונאלדו שקריים

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 21:08

אחרי ההפסד של של מנצ'סטר יונייטד החלוץ נראה מתעמת עם אוהדים, וסיפר את הצד שלו. מרסיאל על רונאלדו: אל תאמינו לתקשורת, "כולנו אוהבים אותו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד שוב עוברת יממה סוערת, אחרי ההדחה אתמול (שלישי) מליגת האלופות עם ההפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד. מרקוס רשפורד נאלץ היום להתנצל על סרטון שבו הוא נראה מניף אצבע לעבר אוהדי הקבוצה שלכאורה גידפו אותו אחרי המשחק.

רשפורד, ששיחק 20 דקות בלבד וכמו כל חבריו לקבוצה הציג יכולת מאכזבת, התייחס לסרטון וכתב ש"במשך שבועות הטרידו אותי, איימו עליי, פקפקו בי, ואתמול הרגשות השתלטו עליי. אני בן אדם. לקרוא ולשמוע דברים עליך כל יום, זה מתיש. גם פה אנשים הטרידו, קיללו, חיכו לתגובה שלי, כיוונו אליי טלפונים". החלוץ הבהיר שלא כיוון אצבע משולשת אלא את האצבע המורה, ושלמעשה לא קילל אלא רק הגיב לאוהד שגידף ואמר לו "בוא תגיד לי את זה בפרצוף", לפני שנעצר על ידי איש אבטחה.

במקביל, אנתוני מרסיאל התייחס היום לדיווחים על כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שבשבועות האחרונים באנגליה טענו שהוא "גורם מפלג" בחדר ההלבשה וגורם למרמור ומתיחות בקרב השחקנים.

מרסיאל מכחיש את הטענות, ואומר: "כריסטאנו הוא מקצוען מהרמה הכי גבוהה, אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל. כולנו אוהבים אותו. הדברים שנאמרים בתקשורת הם לא נכונים. אני הייתי בחדר ההלבשה, ואני יודע מה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully