וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו פרננדש האריך חוזה והכפיל את שכרו במנצ'סטר יונייטד

הכוכב הפורטוגלי של השדים האדומים ישתכר כ-240 אלף ליש"ט בכל שבוע בחוזה עד 2026 עם אופציית הארכה: "זכות ענקית לשחק במועדון"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

ברונו פרננדש הפך לאחת הרכישות הטובות ביותר בתולדות מנצ'סטר יונייטד, בוודאי לאור העובדה שהגיע בחלון ההעברות של ינואר ומיד השפיע בצורה ניכרת, אך קצת יותר משנתיים אחרי שנרכש מספורטינג ליסבון, הבוקר (שישי) הודיעו רשמית השדים האדומים על הארכת חוזהו עד קיץ 2026, עם אופציה להארכה בשנה נוספת.

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
הרוויח ביושר את השדרוג. פרננדש/רויטרס

פרננדש למעשה הכפיל את שכרו בחוזהו החדש ועל פי הפרסומים בממלכה, ישתכר מעתה כ-240 אלף ליש"ט בכל שבוע - משמע כמיליון ליש"ט בחודש. עם זאת, הוא עדיין משתכר כמעט מחצית מהסכום שמרוויחים כריסטיאנו רונאלדו (כ-400 אלף ליש"ט בשבוע) ודויד דה חאה (כ-375 אלף ליש"ט בשבוע).

"מהרגע שהצטרפתי למנצ'סטר יונייטד, היו לי יחסים מאוד מיוחדים עם אנשי המועדון והאוהדים", סיפר הקשר הפורטוגלי שהשבוע העלה את נבחרתו למונדיאל בקטאר, "גדלתי על הקבוצה הזו שהייתי צופה בה בתור ילד וחלמתי להיות חלק ממנה - והחלום הזה הפך למציאות וזה כבוד גדול עבורי שהוא יימשך. גם אחרי שנתיים במנצ'סטר, ההרגשה להגיע לאולד טראפורד מדהימה וזו פריבילגיה ענקית ללבוש את מדי המועדון".

פרננדש בן ה-27 הגיע תמורת כ-65 מיליון יורו מספורטינג ליסבון לפני שנתיים, אבל המאזן שלו מדהים: ב-117 משחקים בכל המסגרות במדי מנצ'סטר יונייטד, הוא כבש 49 שערים ובישל עוד 39. ב-78 הופעות בפרמיירליג, הוא כבש 35 שערים ובישל 24 נוספים. חצי העונה הראשונה שלו הספיקה לו כדי להיבחר לשחקן העונה של יונייטד לעונת 2019/20 ואין ספק שבחמש השנים הבאות הוא יחפש לזכות בתואר ראשון עם המועדון שעובר שנים שחונות.

כבר מחר מול לסטר סיטי (שבת, 19:30, ספורט1) הוא ינסה לסייע לקבוצה לשמור על סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות, אחרת הוא ומנצ'סטר יונייטד ייעדרו בעונה הבאה מליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully