וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של אספיליקואטה הוארך, אושרו חמישה חילופים בפרמיירליג

לפי "סקיי", קפטן הבלוז הגיע למינימום המשחק הנדרש לחידוש אוטומטי של חוזהו עד 2023. שינוי החוקה ייכנס באיחור אופנתי לליגה האנגלית

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

קפטן צ'לסי ססאר אספיליקואטה הוזכר לא אחת כמועמד להצטרף לברצלונה בעונה הבאה, אלא שעל פי דיווח שפורסם היום (חמישי) ב"סקיי", אם הבלאוגרנה ירצו להחתים את הבלם הספרדי הם לא יוכלו לעשות זאת בחינם.

אספיליקואטה היה אמור להפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב, אולם באנגליה טוענים כי החודש הוא הגיע למינימום המשחקים הנדרשים להפעלת סעיף אוטומטי בחוזהו, הקובע כי ההתקשרות בינו לבין צ'לסי תוארך בשנה נוספת - עד תום עונת 2022/23. גם אנטוניו רודיגר ואנדראס כריסטנסן מועמדים לעזוב את אלופת אירופה ללא תמורה בסיום העונה, לכן הבשורה על כך שעבור אספיליקואטה תתקבל תמורה כספית משמעותית לצ'לסי, שנקלעה לצרות לאחר הטלת הסנקציות נגד הבעלים רומן אברמוביץ' שחויב למכור את המועדון.

שחקן פרמיירליג נוסף שצפוי להישאר בקבוצה שלו הוא ברונו פרננדש, שעל פי דיווח של העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו יאריך את החוזה שלו באולד טראפורד עד 2027.

עדיין באנגליה, אך בנושא אחר, קבוצות הפרמיירליג הצביעו היום בעד עדכון כמות החילופים במשחק לחמישה החל מהעונה הבאה. כידוע, הליגה האנגלית הייתה מהבודדות שלא יישרה קו השינוי שהוכנס לאחר פרוץ מגיפת הקורונה ב-2020, אם כי במשך תשעה מחזורים בעונת 2019/20 כן שיחקו שם עם חמישה חילופים, אולם לאחר מכן המועדונים הצביעו נגד השארת החוק. כעת, עם קבלת ההחלטה על הגדלת מספר החילופים באופן סופי, מאמני הפרמיירליג יוכלו לנהל את הרוטציה ולחלק את העומס בין השחקנים בצורה נוחה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully