וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה את רודיגר, בוסקטס: "יכול לדמיין פרישה במקום אחר"

בדרך למחטף? סוכנו של הבלם, שלפי הדיווחים "סגר ביובנטוס", נפגש במשך שלוש שעות עם קרויף ואלמאני. הקשר התראיין: "ב-2023 אסיים חוזה ונבחן את המצב, לא חושב שאעבור לקבוצה מאירופה"

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

האם ברצלונה בדרך למחטף ענק? ב"סקיי גרמניה" דווח היום (חמישי) כי נציגי ההנהלה הספורטיבית של המועדון הקטלאני, מתאו אלמאני וג'ורדי קרויף, נפגשו אמש עם סוכנו של אנטוניו רודיגר באחד ממלונות העיר במשך שלוש שעות.

כזכור, לפני פחות משבועיים נטען ב"גאזטה דלו ספורט" כי רודיגר סגר את כל תנאיו ביובנטוס ואמור לחתום לארבע שנים בשורותיה, כאשר גם ריאל מדריד וכמובן קבוצתו הנוכחית של הבלם - צ'לסי - מקוות לראות אותו אצלן בעונה הבאה. כעת, נראה שהגרמני הבינלאומי, שמסיים את חוזהו בלונדון בתום העונה הנוכחית ולפיכך יוכל לעבור בחינם לאן שיחפוץ, שוקל גם את ברצלונה כיעד אפשרי.

ההגעה של צ'אבי לברצלונה והחתמת שחקני הרכש בינואר שינו מקצה לקצה את העונה של הקטאלנים. אחרי דשדוש במרכז הטבלה והדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות, ברצלונה חזרה להלהיב עם תצוגות התקפיות, כולל על ריאל מדריד בקלאסיקו, והיא אף נחשבת למועמדת בכירה ללכת עד הסוף בליגה האירופית. סרחיו בוסקטס, מפאת גילו, ממשיך להיות עמוד תווך ב-11 של הקבוצה, ובראיון שערך בקטאלוניה הוא דיבר על עתידו ועל עתיד מועדון נעוריו.

עוד בוואלה!

לאפורטה דוחה אפשרות לקאמבק של מסי, ומודה: "הקשר בינינו נפגע"

לכתבה המלאה
סרג'יו בוסקטס שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
אפשר לזכות בליגה האירופית, הליגה? לא תלויה בהם. בוסקטס/רויטרס

"תואר? זכייה בליגה האירופית היא יותר מעשית כי יש לנו את אותם תנאים כמו לשאר הקבוצות במפעל. בליגה אנחנו רחוקים 12 נקודות מריאל מדריד ועם משחק חסר, זה לא תלוי בנו". הקשר בן ה-33 גם התייחס להדחה המפתיעה מליגת האלופות ואמר: "הרבה קבוצות גדולות מגיעות לליגה האירופית. כשהודחנו מליגת האלופות היינו בהלם, אבל חשוב לחזור לעשות את הדברים הטובים ולשוב לליגת האלופות כמו שעשו אחרות".

בהמשך, בוסקטס התייחס לאפשרות שבדומה לחבריו מדור הזהב ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה וצ'אבי, גם הוא יעבור לקבוצה אחרת ביום מן הימים: "אני עדיין יכול לתרום ויש לי עוד עונה בחוזה, ב-2023 נבחן את המצב. לסיים את הקריירה מחוץ לברצלונה? אני יכול לראות את זה קורה, אבל לא חושב שזה יהיה באירופה".

סרחיו בוסקטס, ליאונל מסי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
געגוע הדדי. בוסקטס ומסי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

מי שצפוי לשתף פעולה במרכז השדה עם בוסקטס בעונה הבאה הוא פרנק קסייה, שיגיע לקטאלוניה כשחקן חופשי עם סיום חוזהו במילאן: "ראיתי את קסייה משחק, הוא חזק פיזית, מאבד מעט כדורים ושולט טוב בכדור. אני בטוח שהוא יצליח ויעזור לנו".

לבסוף, הקשר הוותיק סיפר על האירוע שטלטל את ברצלונה בשנה האחרונה - העזיבה של מלך שערי המועדון בכל הזמנים , ליאונל מסי: "אני מתגעגע למסי על המגרש ומחוצה לו, הוא נתן לנו הרבה ועשה את ההבדל, אני בטוח שגם הוא מתגעגע. כשהוא עזב כולם היו בהלם, גם הוא. מסי החליף עיר, קבוצה וחברים בחדר ההלבשה, אני בטוח שהוא יהיה יותר טוב עם הזמן. הייתי רוצה שהוא יחזור לברצלונה, אבל זה מאוד מורכב, הוא תחת חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully