וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה דוחה אפשרות לקאמבק של מסי, ומודה: "הקשר בינינו נפגע"

נשיא ברצלונה מסביר למה חזרה של הפרעוש לא עומדת על הפרק, מודה ש"אנחנו לא מדברים כמו פעם", מתקשה לשכוח את המחיר האישי ששילם על עזיבתו, ומצהיר: "אם הכל יילך כשורה, ג'ורדי קרויף יתמנה למנהל הטכני". ויש גם הבטחה: "כבר השלמנו שתי החתמות"

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

ז'ואן לאפורטה טוען: למרות הדיווחים והספקולציות, חזרה של ליאונל מסי לברצלונה לא עומדת על הפרק. נשיא בארסה התראיין אתמול (שני) לתחנת הרדיו הקטלאנית RAC1, והודה שהיחסים בינו לבין הפרעוש כבר לא כתמול שלשום.

"כבר אין בינינו את הקשר הפתוח שהיה בינינו לפני שהוא עזב. הוא בפריז, ואנחנו כבר ממעטים לדבר. חוץ מזה, שגם מבחינה אישית העזיבה שלו הייתה לי קשה מאוד", סיפר לאפורטה. "לפעמים נראה לי שהמחיר האישי והמשפחתי ששילמתי בעקבות הסיפור הזה, גדול יותר מהמחיר הספורטיבי העצום בפני עצמו".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
כנראה שכבר לא נראה אותם יחד. מסי ולאפורטה/רויטרס

לאפורטה מספר ש"לא קיבלתי שום הודעה ממסי או ממישהו ממקורביו. יכול להיות שהסביבה הקרובה שלו מתגעגעת לעיר ולמועדון, אבל חזרה שלו לא עומדת על הפרק מבחינתנו כרגע". כמו כן, הוא מתעקש שההחלטה להיפרד ממנו הייתה מוצדקת בהתחשב בנסיבות הכלכליות. "לא יכולתי לסכן את עתיד המועדון כדי להשאיר אותו. עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות", אמר.

לאפורטה הביע שביעות רצון רבה מהתפקוד של צ'אבי. "אנחנו מאושרים שהבאנו אותו. סגנון המשחק שלו הוא הסגנון שאנחנו רוצים לראות, זה מה שאנחנו מאמינים בו. גם בהתחלה שלו, כשהיה קצת יותר קשה, היה ברור שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו בוטחים בתהליך שלו. הוא החדיר מוטיבציה בשחקנים והתחיל להטמיע בהם את השיטה שלו".

כמו כן, לאפורטה הצהיר שג'ורדי קרויף, שהוגדר עד כה כיועץ למועדון, צפוי להתמנות למנהל הטכני בקיץ. בקרויף מתעניינת גם אייאקס שצפויה להציע לו את משרת המנהל המקצועי אחרי עזיבת מארק אוברמארס, אבל לפי לאפורטה, "אם הכל יילך כשורה, ג'ורדי יהיה המנהל הטכני שלנו".

לסיום, לאפורטה הצהיר שהקבוצה כבר החתימה שני שחקנים שההכרזה על צירופם תגיע בקיץ. לפי כל ההערכות, מדובר בקשר מילאן פרנק קסייה ובבלם צ'לסי אנדראס כריסטנסן. "השלמנו כבר שתי החתמות של שחקנים חדשים, אחד קשר ואחד בלם, אבל אסור לי לציין את שמותיהם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully