וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישלון של מנצ'סטר יונייטד גרם לכריסטיאנו רונאלדו לאבד מיליוני ליש"ט

הפורטוגלי חתם על חוזה שמבוסס על בונוסים, אבל העובדה שיונייטד תשלים עוד עונה ללא תואר תעלה לו לפחות 5 מיליון ליש"ט. וזה יכול להחמיר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 2:3, כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער/ספורט1

העונה הזוועתית של מנצ'סטר יונייטד עולה לכריסטיאנו רונאלדו 5 מיליון ליש"ט. באנגליה מדווחים כי הכוכב הפורטוגלי חזר ליונייטד בקיץ שעבר וחתם על חוזה עמוס באפשרויות לבונוסים על זכיות אפשריות בתארים, אחרי שוויתר על המשך חוזהו ביובנטוס שהבטיח לו שכר של כ-800 אלף יורו בשבוע. עם זאת, אחרי ההדחה של יונייטד מליגת האלופות, נקבע רשמית שהקבוצה תשלים עונה נוספת בלי תואר - עונה חמישית ברציפות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבר הרוויח מיליארד דולר בקריירה. רונאלדו/רויטרס

על פי הדיווחים, רונאלדו גם יכול היה להרוויח יותר אילו היה חותם במנצ'סטר סיטי, שהגישה לו הצעה במקביל, אבל בחר ביונייטד, הקבוצה שבה פרח אחרי שעזב את פורטוגל (לפני המעבר לריאל מדריד). כריסטיאנו הגיע אליה מלא אמונה, וחתם על בונוסים לכל התארים:

אילו יונייטד הייתה זוכה בליגת האלופות הוא היה מקבל 2.5 מיליון ליש"ט (אבל הקבוצה הפסידה בשמינית הגמר לאתלטיקו מדריד). אילו היה זוכה עם יונייטד באליפות (הראשונה של מאז 2013) הוא היה מקבל 1.5 מיליון ליש"ט. הכישלון בשני הגביעים המקומיים וההדחה המוקדמת הוסיפו עוד יותר להפסד הכלכלי שלו.

והסכנה נמשכת: אם מנצ'סטר יונייטד לא תסיים בין ארבע הראשונות ותעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה, הפורטוגלי יאבד עוד בונוס - אחרי שכבר כעת הוא מרוויח בערך חצי ממה ששילמה לו יובנטוס.

מנגד, הוא כן יקבל בונוס אם יסיים ככובש המצטיין של קבוצתו, וכרגע הוא אכן מוביל בקטגוריה, עם 18 שערים ב-33 משחקים העונה, כשאחריו רק ברונו פרננדש עם 9.

יש לציין שרונאלדו, על פי הערכות, הרוויח לאורך הקריירה כמיליארד דולר משכר, חסויות וכו', כך שספק אם 5 מיליון ליש"ט יטרידו את מנוחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully