וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן תיענש בהפסד טכני? פרייבורג הגישה תלונה

הבווארים ניצחו 1:4, אולם על כר הדשא היו 12 שחקנים שלהם למשך 17 שניות ועל פי התקנון המשמעות היא 2:0 ליריבה

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

בבאיירן מינכן האמינו שפרייבורג לא תדרוש ניצחון טכני אחרי שהובסה על ידה 4:1 בשבת במשחק בו הבווארים שיחקו עם 12 שחקנים למשך 17 שניות ביתרון של שני שערים, אבל אמונה ותקווה לחוד ומציאות לחוד.

פרייבורג מדורגת חמישית בטבלת בונדסליגה והיא במרחק של שלוש נקודות בלבד מלפייציג שבמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, ועל כן בקבוצה בחרו שלא להעלים עין והודיעו על הגשת תלונה שמשמעותה דרישת ניצחון טכני.

שוער באיירן מינכן מנואל נוייר נגד פרייבורג לאחר שהקבוצה שיתפה 12 שחקנים. Matthias Hangst, GettyImages
הוויכוחים של ראשי באיירן מינכן לא עזרו/GettyImages, Matthias Hangst

"ערכנו דיונים אינטנסיביים כדי לנסות להחליט כיצד להתייחס לטעות שעשתה באיירן מינכן", נכתב בהודעת פרייבורג, "לקחנו בחשבון את כל ההיבטים והאפשרויות הנוגעים לנו מבחינה כלכלית, ספורטיבית ומשפטית. אנחנו נמצאים בדילמה שאנחנו לא אשמים בה, אנחנו לא השפענו על הסיטואציה ולא היה לנו יד דבר, באופן עקרוני אנחנו גם לא רוצים להיות חלק מזה ומרגישים מאוד לא בנוח במצב שנוצר, אבל החלטנו להתלונן".

ראשי פרייבורג סיפקו מספר סיבות להחלטתם לערער, חרף "אי הנעימות": "אנחנו רוצים לאפשר לבית הדין להעריך את המצב שנוצר ולספק תשובות לתרחיש שנוצר עקב טעות של באיירן מינכן, וזו גם תשובה שתהיה תקדימית ועל פיה יוכלו לפעול בעתיד אם יתרחש מקרה דומה", הבהירו במועדון בין השאר.

על פי התקנון, באיירן מינכן צפויה לספוג הפסד טכני של 2:0 מכיוון שעל פי התקנון כל שיתוף שחקן שלא כדין מהווה הפסד טכני - וכאן הקבוצה שיחקה עם שחקן אחד יותר מהמותר, גם אם ל-17 שניות בלבד.

שחקני פרייבורג משוחחים עם השופט אחרי תקרית במשחק מול באיירן מינכן. Matthias Hangst, GettyImages
שחקני פרייבורג מנסים להבין מה קורה. כעת הם בדרך לניצחון טכני/GettyImages, Matthias Hangst

כידוע, אלופה ביצעה חילוף כפול, במסגרתו ניקלאס זולה ומרסל זאביצר היו אמורים להיכנס במקום קורנטן טוליסו וקינגסלי קומאן. אלא שבשלט האלקטרוני שהניף השופט הרביעי הופיע המספר 29 - המספר הישן של קומאן שמשחק עכשיו עם 11. הצרפתי לא הבין שעליו לצאת וזולה עלה לכר הדשא יחד עם זאביצר. אחרי שניות ספורות כולם הבחינו שבאיירן ב-12 שחקנים, הבירור ארך כמה דקות ולאחר מכן המשחק חודש והמשיך עד הסיום כרגיל.

מי שנמצאה "אשמה" במחדל היא קתלין קרוגר, כדורגלנית העבר שנושאת בתפקיד של מנהלת הקבוצה ובתחום האחריות שלה נמצאות גם ההודעות לשופט הרביעי על המספרים שאותם צריך לסמן בשלט האלקטרוני של החילופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully