וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן "שיחקה" 20 שניות עם 12 שחקנים, תספוג הפסד טכני?

טעות בשלט האלקטרוני גרם לכך שטוליסו לא יצא למרות שהיה אמור להיות מוחלף. האלופה הביסה 1:4 את פרייבורג, אבל עלולה להיענש. 1:4 מרשים ללייפציג בדורטמונד

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

המחזור ה-28 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כשלראשונה אחרי למעלה מ-700 ימים סוף סוף בוטלו ההגבלות על כמות אוהדים. אוניון ברלין פתחה את המחזור עם 0:1 מול פ.צ. קלן והיום באיירן מינכן גברה על פרייבורג 1:4, במשחק עם שערורייה גדולה. בורוסיה דורטמונד השנייה הובסה 4:1 בביתה על ידי ר.ב. לייפציג. באייר לברקוזן עשתה עוד צעד לעבר ליגת האלופות עם ניצחון על הרטה ברלין.

למשך 17 שניות קצרות, בעקבות בלבול בחילוף, באיירן מינכן שיחקה עם 12 שחקנים. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
11 שחקני שדה של באיירן/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

פרייבורג - באיירן מינכן 4:1

נתחיל מהסוף, או כמעט הסוף: כמה דקות לסיום, כשהיא כבר מוליכה 1:3, באיירן מינכן ביצעה חילוף כפול: ניקלאס זולה ומרסל זאביצר במקום קורנטן טוליסו וקינגסלי קומאן. אלא שבשלט האלקטרוני הופיעו המספרים 11 (של קומאן) ו-29 - מספר שאין בקבוצה. טוליסו שבעצמו נכנס כמחליף מוקדם יותר, לא הבין שעליו לצאת וזולה וזאביצר נכנסו למגרש. בתוך כ-20 שניות כולם הבחינו שבאיירן ב-12 שחקנים. הבירור ארך כמה דקות ואחר כך המשחק חודש והמשיך עד הסיום כרגיל. למרות שפרייבורג לא התלוננה - לפחות לא בזמן אמת - בתקשורת הגרמנית כבר מדווחים שייתכן שבאיירן תספוג הפסד טכני.

והיה גם משחק בלי קשר למקרה הלא שגרתי: רוברט לבנדובסקי הגיע ליער השחור אחרי שהבקיע בכל אחד מששת המפגשים האחרונים עם פרייבורג. הפעם הוא שבת מכיבושים, אבל החברים שלו עשו את העבודה במשחק הצמרת, כשכל השערים נכבשים במחצית השנייה. לאון גורצקה (58) סרג' גנאברי (73), קינגסלי קומאן (82) ומרסלו זאביצר (90+6) הכניעו את הקבוצה הביתית בזה אחר זה ונילס פטרסן רק השווה זמנית (63). עכשיו נותר לראות אם התוצאה תישאר בעינה.

עוד בוואלה!

הזיקית: כריסטופר אנקונקו השתדרג לאחד הכוכבים המובילים באירופה

לכתבה המלאה
קונרד ליימר שחקן ר.ב. לייפציג. Alex Grimm, GettyImages
איזו הצגה. קונרד ליימר/GettyImages, Alex Grimm

בורוסיה דורטמונד - ר.ב. לייפציג 4:1

לא ברור עדיין מה יעלה בגורל המשחק של באיירן מינכן, אבל לשמחתה הפער בכל מקרה לא יצומק אחרי שדורטמונד השנייה ספגה סטירה ביתית נוספת. אחרי ה-5:2 מבאייר לברקוזן בתחילת פברואר וה-4:2 שספגה מריינג'רס בליגה האירופית, הפעם הגנת דורטמונד קרסה במגרשה מול המדורגת רביעית. קונרד ליימר וכריסטופר אנקונקו הנפלא כיכבו, כשהאוסטרי כבש צמד בדקות 21 ו-30 וגם הכין בעקב לצרפתי בתום מהלך קבוצתי מבריק דקה ה-58, אחרי שזה בישל לו את הראשון. אנקונקו הוא הראשון העונה שעושה דאבל-דאבל, כשפרט ל-15 השערים יש לו 10 בישולים. דני אולמו חתם ארבע דקות לסיום עם כדור אדיר לחיבורים, אחרי שדונייל מאלן צימק בנגיחה בדקה ה-84.

טאקומה אסאנו, שחקן בוכום. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
הרחיק את בוכום מהתחתית ואת הופנהיים מליגת האלופות. אסאנו/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

הופנהיים - בוכום 2:1

אחרי השבוע הסוער שעבר עליו בנבחרת ישראל, מונס דאבור חזר לשקט שלו בגרמניה ולא שותף בהפסד המפתיע של הופנהיים. טאקומה אסאנו היפני, שישחק נגד גרמניה במונדיאל בנובמבר, כבש צמד בדקות 28 ו-59 וזה הספיק בשביל ניצחון שהרחיק את בוכום מהתחתית. דויד ראום רק השווה זמנית בדקה ה-54 והופנהיים מתרחקת מהמקום הרביעי.

תקציר הניצחון של בוכום על הופנהיים

תקציר: הופנהיים - בוכום 2:1/ספורט1
טאיוו אווני שחקן אוניון ברלין. Boris Streubel, GettyImages
שער הליגה ה-12 שלו העונה. אווני/GettyImages, Boris Streubel

אוניון ברלין - פ.צ. קלן 0:1

המארחת חזרה לנצח אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ועקפה את פ.צ. קלן בטבלה בדרך אל המקום השביעי עם 41 נקודות ואולי שומרת על האפשרות גם להגיע לאירופה בעונה הבאה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-50. יונאס הקטור המנוסה, דווקא הוא, ביצע טעות גדולה כשמסר אחורה היישר אל טאיוו אווני והשאיר אותו לבד מול מרווין שוואבה. החלוץ הניגרי הודה להקטור ובעט בקלות פנימה את ה-0:1.

משחקים נוספים

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:2
ללברקוזן: לוקאס אלאריו (34), קארים בלראבי (40). להרטה: ולדימיר דארידה (42)

איינטרכט פרנקפורט - גרויטר פירת 0:0

ארמיניה בילפלד - שטוטגרט 1:1
לבילפלד: פלוריאן קרוגר (59). לשטוטגרט: סשה קלאידז'יץ' (פנדל, 25)

ביום ראשון אוגסבורג תארח את וולפסבורג, בורוסיה מנשנגלדבאך תפגוש את מיינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully