וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים מתווכחים, מקרון לוחץ, בנזמה מפנטז: הטלנובלה של קיליאן אמבפה נמשכת

הקרקס התקשורתי סביב עתידו של הכוכב נמשך, עם דיווחים סותרים בצרפת ובספרד, התערבות ממשלתית ומחלוקת משפחתית. בינתיים בנזמה מוסיף עוד שמן למדורה ומצהיר: "עם קיליאן, נשלש את כמות הגולים של ריאל"

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

שאלת עתידו של קיליאן אמבפה הופכת לאט לאט לקרקס תקשורתי. אמש (שני) שוב פורסמו דיווחים סותרים בתקשורת הצרפתית והספרדית, כשבפריז טוענים שהכוכב בן ה-23 נוטה להאריך את חוזהו בפ.ס.ז' (כתב RMC דניאל ריולו אף טוען שההחלטה כבר התקבלה, ושההודעה על הארכת חוזהו של אמבפה תפורסם במאי), ומנגד במדריד מתעקשים שנותרו רק קצוות אחרונים לפני שמעברו לריאל ייסגר.

אבל מלבד החזית התקשורתית, נדמה שגם מתפתחת טלנובלה משפחתית סביב אמבפה. לפי "קאדנה סר", בין הוריו של אמבפה ניטש ויכוח מר על עתידו של הבן: אימו פאיזה למארי, שידועה כמי שמשפיעה רבות על קיליאן, משוכנעת שהצעד הנכון עבור בנה הוא מעבר לריאל מדריד, וכבר מצהירה בפני מקורבים שהוא "יעזוב בוודאות את פ.ס.ז'". מנגד, אביו ווילפריד אמבפה המשמש גם כסוכנו, עדיין רוצה שקיליאן יישאר בפ.ס.ז', ומאמין שניסיונות השכנוע שלו יישאו פרי. לפי הדיווח, "המשפחה מפולגת" סביב השאלה היכן הבן צריך לשחק, וגם הוא עצמו עדיין מתחבט בשאלה.

קיליאן אמבפה חלוץ נבחרת צרפת. Sebastian Frej, GettyImages
זירה משפחתית, זירה פוליטית, זירה תקשורתית. אמבפה/GettyImages, Sebastian Frej

במקביל המאבק מתנהל גם במישור הדיפלומטי. לפי דיווח ב-RMC, ממשלת קטאר פועלת באופן מיוחד כדי להשאיר את אמבפה בפ.ס.ז', "מוכנה לשלם כל סכום" כדי לעשות זאת, ופוליטיקאים בכירים במדינה אף מעורבים אישית בשיחות. כמו כן, לפי העיתונאי רומיין מולינה, גם עמנואל מקרון בכבודו ובעצמו ייקח חלק בניסיונות השכנוע להשאיר את אמבפה בפריז. נשיא צרפת אמנם ידוע בתור אוהד של מארסיי, אבל לפי הדיווח מבין שהשארתו של אמבפה בצרפת "היא כמעט משימה לאומית" ולכן עשוי לקחת חלק בשיחות. גם הנשיא לשעבר ניקולא סרקוזי אמור להשתתף במכבש הלחצים ולשוחח עם אמבפה.

אבל ניסיונות השכנוע הישירים והעקיפים של אמבפה מגיעים גם מכיוון מדריד. קארים בנזמה ממשיך לא לבחול באף אמצעים כדי לנסות לשכנע את אמבפה לחבור אליו בריאל מדריד, ובריאיון שהעניק ל"ל'אקיפ" והתפרסם הבוקר (שלישי) הוא הודה ש"אני כבר לא יכול לחכות לרגע שבו אשתף איתו פעולה בריאל מדריד. איתו, אני מאמין שנכפיל את כמות השערים שלנו, אולי אפילו נשלש אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully