וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דיבאלה יעבור בתום העונה לאינטר או לאתלטיקו מדריד

בתקשורת בארץ המגף טוענים כי החלוץ שהודיע כי יעזוב את יובנטוס נושא עיניו לעבר הקולצ'ונרוס או ליריבה הגדולה ממילאנו

תקציר: יובנטוס - סלרניטנה 0:2/ספורט1

מעבר להדחתה המדהימה של הנבחרת האיטלקית מפלייאוף המונדיאל, בתקשורת באיטליה עוסקים בימים האחרונים בעיקר בעתידו של פאולו דיבאלה, אשר הודיע בצוותא עם קבוצתו על היפרדות הצדדים בתום העונה הנוכחית. על פי הדיווח, ספרד הוא יעד ריאלי מבחינת החלוץ, כאשר מעבר לשמועות על ברצלונה, נראה כי אתלטיקו מדריד נחושה ללכת עד הסוף על המהלך. על פי הדיווח דייגו סימאונה נתן אור ירוק למהלך, כאשר העובדה שחברו רודריגו דה פול כבר משחק בקולצ'ונרוס מגדילה את הסיכויים של דיבאלה להגיע לבירת ספרד.

קבוצה נוספת שהוזכרה כיעד אפשרי עבור דיבאלה היא היריבה הגדולה של הגברת הזקנה, אינטר. האלופה אמורה לפגוש את יובה לדרבי ד'איטליה במחזור הבא בסריה A, שתחזור לפעילות בשבוע הבא לאחר פגרת הנבחרות. עם זאת, במקרה שדיבאלה יגיע, המשמעות היא ככל הנראה שלאוטרו מרטינס ייאלץ לפנות את מקומו לבן ארצו. גם ארסנל וטוטנהאם מגששות, אך הפרמיירליג היא יעד פחות אטרקטיבי מבחינת דיבאלה.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס. Marco Luzzani, GettyImages
יישאר באיטליה? דיבאלה/GettyImages, Marco Luzzani

כזכור, יובנטוס ופאולו דיבאלה כבר סיכמו על המשך דרכו של החלוץ בטורינו, אך בקבוצה חזרו בהם מהסיכום ושינו את ההצעה. דיבאלה לא אהב זאת והמו"מ פוצץ. דיבאלה משחק ביובנטוס מאז 2015 ויעזוב את הקבוצה בתום שבע שנים.ב-202 משחקי סריה A בשורות הביאנקונרי בהם כבש 80 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully