וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לערביי הנבחרת: "מאוכזב מההתעלמות שלכם מהפיגועים"

30.3.2022 / 12:21

החלוץ קרא לשחקנים הערבים לגנות את מקרי הרצח האחרונים וכשקיבל תגובות צוננות עקץ בקבוצת הווטסאפ: "מעריך את זה שאין אצלכם אחד בפה ואחד בלב". בעקבות המסר: שלל גינויים של כוכבי המגזר

בווידאו: תיעוד הפיגוע בבני ברק - המחבל עומד באמצע הרחוב ויורה לכל עבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

כוכב נבחרת ישראל ערן זהבי, שלא השתתף בשני המשחקים האחרונים נגד רומניה וגרמניה, קרא לכל שחקני הנבחרת - יהודים וערבים כאחד - לגנות את הפיגועים האחרונים. לאחר שראה ששחקנים מהמגזר הערבי בנבחרת לא עשו זאת, כתב בקבוצת הווטסאפ של השחקנים על כך שהוא "מאוד מאוכזב מההתעלמות", וכי הוא "לא מבין ממה זה נובע".

זהבי כתב בין היתר: "כואב לי לראות שאף אחד מהשחקנים הערבים לא העלה שום דבר, כל אחד מהסיבות שלו. התאכזבתי מאוד, יכול להיות שאנשים מפחדים, אבל הייתה כאן הזדמנות להראות מחויבות ואחדות סביב הנבחרת במדינת ישראל. מצד אחד אני מאוכזב, מצד שני אני מעריך את זה שאתם לא עושים אחד בפה ואחד בלב", עקץ זהבי בסוף ההודעה.

שחקני נבחרת ישראל, ערן זהבי, מונס דאבור. ברני ארדוב
בימים אחרים היחסים ביניהם היו טובים יותר. זהבי ודאבור/ברני ארדוב

יש לציין כי זהבי בעצמו כתב מספר פעמים בימים האחרונים בחשבון האינסטגרם שלו גינויים בעקבות הפיגועים, וקרא לממשלה לנקוט בפעולות כדי להילחם בכך. כאמור, כשחקן מרכזי בנבחרת, הוא ציפה שכל השחקנים כולל השחקנים הערבים, ינהגו כך.

כזכור, מי שהיו בנבחרת בכינוס הנוכחי מהמגזר הערבי הם מונס דאבור שכבש צמד אתמול, מוחמד אבו פאני, איאד אבו עביד ורמזי ספורי.

זמן קצר לאחר המסר מזהבי, ספורי פרסם פוסט גינוי לפיגועים באינסטגרם. "זה הזמן להתאחד. הלב כואב והנשמה מדממת מפיגועי הטרור הרצחניים, שאי אפשר להישאר אדישים אליהם", כתב. "אני מגנה ומזועזע מהאירועים. מאחל החלמה מהירה לפצועים והשתתפות בצער המשפחות של הנרצחים ומקווה שהתקופה הזו תעבור ללא עוד קורבנות". אחריו הצטרפה שורה ארוכה של כוכבים מהמגזר שגינתה גם היא את האירועים. לעומתם חאתם עבד אלחמיד סירב לגנות והסביר מדוע בפוסט שתקף את זהבי.

יוסי בניון התייחס גם הוא למצב וכתב: "מסיים שבועיים ראשונים כמנהל המקצועי של הנבחרת. מלא גאווה, אופטימי מתמיד אבל עם לב שבור מכאב בגלל הימים הנוראיים שעוברים על כולנו. משתתף בצער ובכאב של משפחות הנרצחים והנרצחות, מאחל בריאות לכל הפצועים ויודע ששום דבר לא יצליח לשבור אותנו. נחזור לחיים ולשגרה חזקים יותר ומאוחדים מתמיד".

עוד בוואלה!

נאתכו על דאבור: "הוא במצב לא פשוט", ברומר: "מונס אוהב את הנבחרת"

לכתבה המלאה

בבוקר שאחרי הפיגוע הקשה בבני ברק וברמת גן, הרוחות בעולם הספורט הישראלי לא נרגעו והמתח הגדול מהרחובות הגיע לנבחרת.

בשעות הבוקר לאחר הקריאה של סארי פלאח, שבן דודו נרצח בפיגוע בחדרה, לכוכבי המגזר הערבי לגנות את גל הטרור, עדיין לא פורסמו התייחסויות לאירועים מצד נציגי המגזר בנבחרות, ורק מהראן אבו ריא, שחקן ליגת העל לשעבר, כתב: "לאנושות אין דת או לאום, עדיף להיות אנושי ללא דת מאשר דתי ללא לב. לרצוח אנשים חפים מפשע זה מעשה מנוול ושיא הרוע, זה הכי רחוק מהאיסלאם, לא שהיד ולא גן עדן, רשעים וצמאי דם בגיהנום מקומכם".

גינוי הגיע גם בהודעה רשמית של בני ריינה מצמרת הליגה הלאומית בה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי בני ריינה מגנה את הפשע הנתעב בימים האחרונים שלא מייצג את החברה הערבית בישראל. קוראים לכל האזרחים הערבים והיהודים לנהוג באיפוק ולפעול באחריות מרבית ולהמשיך בחיים משותפים ושלוות החיים ביחד , מוסלמים ,יהודים, נוצרים ודרוזים ולשמור על ערכי שלום וסובלנות וביחד נמשיך לחיות וביחד ננצח"

התגובה של אוראל דגני לפיגוע בבני ברק. אינסטגרם, אתר רשמי
התגובה של אוראל דגני לפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, אינסטגרם
סאן מנחם בתגובה לפיגוע בבני ברק. אינסטגרם, אתר רשמי
סאן מנחם בתגובה לפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, אינסטגרם
יונתן כהן בתגובה לפיגוע בבני ברק. אינסטגרם, אתר רשמי
יונתן כהן בתגובה לפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, אינסטגרם
דן גלזר בתגובה לפיגוע בבני ברק. אינסטגרם, אתר רשמי
דן גלזר בתגובה לפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, אינסטגרם
מהראן אבו ריא בתגובה לפיגוע בבני ברק. אינסטגרם, אתר רשמי
מהראן אבו ריא בתגובה לפיגוע בבני ברק/אתר רשמי, אינסטגרם
הסטורי של בוריס קליימן לאחר הפיגוע בבני ברק. מתוך עמוד האינסטגרם של בוריס קליימן, צילום מסך
הסטורי של בוריס קליימן לאחר הפיגוע בבני ברק/צילום מסך, מתוך עמוד האינסטגרם של בוריס קליימן
הסטורי של יפתח זיו לאחר הפיגוע בבני ברק. עמוד האינסטגרם של יפתח זיו, צילום מסך
הסטורי של יפתח זיו לאחר הפיגוע בבני ברק/צילום מסך, עמוד האינסטגרם של יפתח זיו
הסטורי של אילון אלמוג לאחר הפיגוע בבני ברק. עמוד האינסטגרם של אילון אלמוג, צילום מסך
הסטורי של אילון אלמוג לאחר הפיגוע בבני ברק/צילום מסך, עמוד האינסטגרם של אילון אלמוג
הסטורי של דן ביטון לאחר הפיגוע בבני ברק. עמוד האינסטגרם של דן ביטון, צילום מסך
הסטורי של דן ביטון לאחר הפיגוע בבני ברק/צילום מסך, עמוד האינסטגרם של דן ביטון
הסטורי של דור אלו לאחר הפיגוע בבני ברק. האינסטגרם של דור אלו, צילום מסך
הסטורי של דור אלו לאחר הפיגוע בבני ברק/צילום מסך, האינסטגרם של דור אלו

השוער בוריס קליימן, שמשחק בוולוס היוונית כתב באנגלית: "איפה כל אותם אידיוטים שקראו לשחרר את פלסטין? הביטו באמת. הם עובדים יחד איתנו, חיים בקרבנו ואז רוצחים אותנו".

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל יפתח זיו פרסם גם הוא דברים באינסטגרם לאחר הניצחון ביוון: "ניצחון חשוב אבל שום דבר לא מתקרב לתחושות שבלב", כתב הרכז. "צריכים לנצח את המציאות העגומה ולחיות בביטחון ובשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully