וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו על דאבור: "הוא במצב לא פשוט", ברומר: "מונס אוהב את הנבחרת"

קפטן נבחרת ישראל דיבר לאחר ה-2:2 מול רומניה במשחק הידידות. המאמן הוסיף: "יש לנו בכדורגל הישראלי עתיד טוב מאוד"

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

נבחרת ישראל נחלצה הערב (שלישי) מהפסד ביתי, כשנפרדה ב-2:2 מנבחרת רומניה, לאחר שכבר פיגרה 2:0. מונס דאבור כבש צמד בדקות 56 ו-85 וסייע לכחולים-לבנים לרדת ממשחק הידודות ללא הפסד, זאת לאחר ההפסד 2:0 לגרמניה בשבת. במהלך המשחק נשמעו שריקות בוז לעבר חלוץ הופנהיים. לאחר התיקו, המאמן הזמני גדי ברומר סיכם קדנציה קצרצרה של שני משחקים.

מאמן נבחרת ישראל גדי ברומר: "כשאתה מנסה לשחק התקפי לפעמים זה עולה בספיגות. זה משחק הכנה, וראיתי מספר דברים טובים. בחצי הראשון יכולנו להבקיע מספר שערים, שילמנו על מרכז מגרש דליל. במחצית השנייה ניסינו לעבות את הקישור ונראינו טוב יותר. יש לי המון תובנות גם על הכדורגל הישראלי, יש לנו עתיד טוב מאוד". על העבודה עם אלון חרזי: "שיתפנו פעולה לאורך כל הדרך".

על מונס דאבור: "זה לא נעים שמכניסים את הפוליטיקה לתוך הספורט. אני יודע כמה מונס רוצה וכמה הוא אוהב את הנבחרת, והתרומה שלו היא במגרש - ורואים אותה".

גדי ברומר המאמן הזמני של נבחרת ישראל. דני מרון
מאמין בעתיד של הכדורגל הישראלי. ברומר/דני מרון

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו התייחס לפיגוע בבני ברק ורמת גן: "שמענו על זה לפני המשחק ולא פשוט לעלות ככה למשחק כדורגל. תנחומיי למשפחות, לצערי אני אומר את זה כבר יומיים פשוט. מקווה שזה הפיגוע האחרון, מספיק עם זה. לגבי הכדורגל, במחצית הראשונה כן הגענו להרבה מצבים, אבל לא היינו מספיק חכמים במסירה האחרונה ובגלל שהיינו הרבה למעלה אז היינו יותר מדי חשופים מאחורה. לשמחתי זה נגמר ב-2:2, זה אולי הצד החיובי אם יש כזה ביום כזה".

על כך שערך את הופעתו ה-85: "זה כבוד גדול עבורי ללבוש את מדי הנבחרת ואני אומר את זה בכל פעם. זה חלום ילדות של כל ילד, בטח ובטח לשחק כמות כזו של משחקים ועוד כקפטן, זה כבוד גדול בשבילי".
על מונס דאבור שכבש צמד ושוב ספג שריקות בוז: "הוא במצב לא פשוט ועדיף שיתעסק במה שקורה במגרש. אין לי מסר לקהל, מה אני יכול לומר לו? הלוואי שהדברים האלה ייגמרו ולא יהיו הבדלים של דת וגזע ושנוכל לחיות במדינה הזו כמו שצריך כולנו ביחד". לקראת קמפיין ליגת האומות: "בכל התכנסות שואלים אותי אם אני ממשיך. אני פה, וכל עוד אני יכול לתרום לנבחרת אני פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully