וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד נגד זהבי: "אף אחד לא יטיף לי מוסר, לא משנה כמה הוא מפורסם"

30.3.2022 / 14:55

שחקנה של באר שבע ונבחרת ישראל גינה את הפיגוע ("מוקיע טרור, כבן אדם ולא כערבי") והשיב לזהבי: "חמישה יהודים חיים בזכות תרומת האיברים של אחי מוחמד שנהרג. אני מסרב בתוקף להיות מקוטלג בגלל שאני ערבי". זהבי עשה לייק לפוסט

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

עולם הכדורגל הישראלי ממשיך לסעור בעקבות שרשרת הפיגועים האחרונה, כאשר בשעות האחרונות הרבה מאוד כדורגלנים יהודים גינו את המפגעים ואחרי הביקורת של ערן זהבי בקבוצת הוואטסאפ של הנבחרת, הצטרפו אליהם גם כדורגלנים ערבים כמו רמזי ספורי, קייס גאנס ואיאד אבו עביד.

כעת הצטרף אליהם חאתם עבד אלחמיד, גם הוא כדורגלן הפועל באר שבע ונבחרת ישראל שסיפר את סיפורו וגם שלח מסר עקיף לזהבי, שלאחר מכן עשה לייק לפוסט.

אלחמיד שיתף את עוקביו כשכתב: "אחרי כל מה שקרה השבוע החלטתי לשתף אתכם בסיפור החיים האישי שלי. בשנת 2008 רק התחלתי לשחק כדורגל במסגרת וזה היה בנערים א' של בני סכנין. אח שלי הקטן מוחמד היה בא איתי לכל האימונים. אחרי אחד האימונים עצרנו בצד הכביש והוא ירד לקנות לנו מהמכולת משהו לאכול. בדרך חזרה במעבר חצייה מכונית באה במהירות ופגעה בו".

שחקן נבחרת ישראל חאתם עבד אלחמיד. דני מרון
האיברים של אחיו הצילו יהודים. אלחמיד/דני מרון

"מוחמד עף מטרים רבים קדימה ונפל על הראש. כל זה קרה מול העיניים שלי. רצתי אליו, שמתי אותו על הרגליים שלי והוא פשוט עצם את העיניים ומת לי בין הידיים. האירוע הזה ריסק אותי, את ההורים שלי ואת המשפחה כולה לרסיסים. להתאושש מכל זה ולהרוויח את ההורים שלי מחדש היה אתגר חיי. המשימה ששמתי לי מול העיניים היה לשקם את המשפחה שלי".

חאתם הוסיף: "אמא שלי אמרה אז משפט שנמצא אצלי בראש. בשבילי זו תמצית האנושות והחינוך שאני גדלתי עליו בבית. 'הכאב על מותו של בני עצום. ואנחנו עדיין לא מעכלים שהוא נהרג. אבל מרגש לדעת שמוחמד שהיה רק בן 14, הציל חיים של כל כך הרבה אנשים'. אחרי שהחלטנו במשפחה לתרום את האיברים של אחי, ניגשו אלינו בבית החולים אנשים שאמרו בדרך מרומזת שצריך לתרום את האיברים רק לערבים".

"ההורים שלי סירבו בכל תוקף וביקשו מבית החולים לתרום את האיברים לפי דחיפות ללא הבדל בין ערבים, יהודים או אחרים כי זה מעשה אנושי של הצלת חיים. כיום חיים 7 בני אדם בזכות האיברים של אחי מוחמד. 5 מהם יהודים שאנחנו לעיתים נפגשים איתם וזה מחמם לנו את הלב. זה הסיפור שלי ושל המשפחה שלי".

חאתם עבד אלחמיד, ערן זהבי, ביברס נאתכו שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
זהבי יגיב לדברים שלו? יחד עם חאתם בנבחרת/דני מרון

"גדלתי על אנושיות וערכים מהבית וכך אני מחנך את הילד שלי", הוסיף חאתם, "אני מסרב בתוקף להיות מקוטלג, אך ורק בגלל שאני ערבי, עם פיגועים וטרור. אני לא מוכן שיבקשו ממני לגנות את זה אך ורק מהעובדה שאני ערבי".

אלחמיד העביר מסר בעקבות הביקורת של זהבי על כך שהשחקנים הערבים לא גינו את הפיגועים והוסיף: "אף אחד לא יטיף לי ולמשפחה שלי מוסר, לא משנה כמה הוא יהיה גדול, מפורסם או בעל כוח. אבל בהחלט, ומתוך אמונה שלמה בזה כבן אדם ולא כערבי, אני מוקיע טרור בכל סוגיו, משתתף בצערן של משפחות הנרצחים ומאחל החלמה מהירה לפצועים. אני מתפלל שנדע כולנו ימים שקטים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully