וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצת דאבור: ישראל חזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד רומניה

הנבחרת נראתה רע במשחק הידידות וספגה מרגלי צ'יקלדאו (10) ומאן (23), אבל ברומר העיר את שחקניו, ביצע שינויים רבים ומונס דאבור עם צמד (56 ו-85) מנע הפסד

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

נבחרת ישראל יצאה לעידן חדש עם יוסי בניון כמנהל המקצועי ועם גדי ברומר כמאמן זמני לשני משחקי הידידות מול גרמניה ורומניה בעקבות עזיבת מרקו בלבול, אבל תתקשה למצוא נקודות אור מהמפגשים. אחרי ההפסד 2:0 לגרמניה בשבת, הערב (שלישי) באצטדיון בנתניה היא נראתה רע, ספגה שני שערים מוקדמים ולמרות שהשתפרה במחצית השנייה וחזרה למשחק מצמד של מונס דאבור, התקשתה גם מול רומניה בהרכב משני והצליחה לחזור ל-2:2 ולא מעבר.

מונס דאבור חלוץ נבחרת ישראל. דני מרון
צמד שלו מנע הפסד. דאבור/דני מרון

ברומר עלה בהרכב עם אוראל דגני, מאור קנדיל, אופיר דוידזאדה, השיב ל-11 את הקפטן ביברס נאתכו וגם העניק הופעות בכורה ב-11 לדין דוד ולגבי קניקובסקי, אבל ההגנה קרסה וכבר בחלוף 23 דקות הנבחרת פיגרה משערים של אלכסנדרו צ'יקלדאו (10) ודניס מאן (23), שניצלו שגיאות קשות בהגנה.

ברומר ביקש משחקניו לשנות גישה במחצית השנייה וגם ביצע ארבעה שינויים כשהכניס את איאד אבו עביד, דור פרץ, דן גלזר ומנור סולומון, והאחרון אכן הצליח להעיר את הנבחרת ומיד איים על השער הרומני. השער המצמק הגיע מראשו של מונס דאבור, שבדקה ה-56 נותר ללא כיסוי וסיים קרן שהרים קניקובסקי עם כדור ברשת. הקהל בנתניה לא אהב את ביצועי הנבחרת ושריקות הבוז נשמעו היטב, גם דאבור ספג בוז כשנגע בכדור כפי שקרה במשחקים הקודמים, אולם הלחץ הישראלי עשה את שלו ובדקה ה-85 דאבור שוב כבש, הפעם מבישול של חזיזה אחרי התקפה נהדרת, והנבחרת לפחות נמנעה מהפסד.

בחודש יוני ייצא לדרך קמפיין ליגת האומות במשחק מול איסלנד ועד אז צפוי בניון להנחית מאמן לאומי חדש, ובין אם יהיה זה מאמן מקומי או זר שינסה להצעיד את הנבחרת לאליפות אירופה ב-2024, נראה שלא מעט עבודה צפויה גם לו.

בלם נבחרת ישראל אוראל דגני. דני מרון
הנבחרת לפחות הצליחה להימנע מהפסד. דגני אחרי הפיגור הכפול המוקדם/דני מרון

הרכבים

ישראל: אופיר מרציאנו, מאור קנדיל (איאד אבו עביד, 46), שון גולדברג, אוראל דגני, אופיר דוידזאדה, מוחמד אבו פאני (דן גלזר, 46), ביברס נאתכו (דור פרץ, 46), גבי קניקובסקי (רמזי ספורי, 73), תאי בריבו (מנור סולומון, 46), מונס דאבור, דין דוד (דולב חזיזה, 65)

רומניה: פלורין ניצה, כריסטיאן מנאה, ולאד קיריקש (יונוץ נדלקרו, 46), אנדריי בורקה, אלין טושקה (ניקושור בנקו, 57) , דריוס אולרו (אוקטביאן פופסקו, 80), מריוס מרין, אלכסנדרו צ'יקלדאו (מיחאי בורדיאנו, 57), ולנטין מיחאילה, דניס מאן (אדריאן רוס, 80), אנדריי איבן (דניס אליבק, 58).

מהלך משחק

דקה 3: כמעט שער רומני. מיחאילה הטעה את דגני שהחליק ומצא את עצמו עמוק בתוך הרחבה מול מרציאנו. הקיצוני ניסה למצוא את הפינה הרחוקה, הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 10, 0:1 לרומניה: שוב הזדמנות ענקית לרומנים מצד ימין של ישראל והפעם גם מרציאנו נכנע. הרמה של מאן מצאה את צ'יקלדאו, שעצר את הכדור, זרק את דוד ונותר לבד מול מרציאנו - משם הדרך לרשת הייתה קצרה.

נבחרת רומניה חוגגת נגד נבחרת ישראל באצטדיון בנתניה. דני מרון
יתרון מהיר ומוצדק לרומנים/דני מרון

דקה 16: מיחאילה חתך את הגנת הנבחרת ואחרי ריצה של כ-30 מטר בעט כדור טוב שמרציאנו קלט.

דקה 16: מתפרצת ישראלית מן העבר השני, אבל הבעיטה של דוד לא הייתה מספיק מאתגרת עבור ניצה הרומני.

דקה 18: ההזדמנות הכי טובה של ישראל. דוידזאדה פרץ משמאל ומצא בכדור רוחב את דאבור שנותר ללא כיסוי, החלוץ לא מצא את הרשת מכ-11 מטר.

ולנטין מיחאילה, שחקן נבחרת רומניה. דני מרון
עשה צרות להגנה של ברומר. מיחאילה/דני מרון

דקה 23, 0:2 לרומניה: שוב בור גדול נפער בהגנה הישראלית ומי שניצל אותו היטב הוא מאן, מבשל השער הראשון שהפעם היה זה תורו להישאר באחד על אחד מול מרציאנו והוא לא התקשה לגלגל לרשת.

דקה 42: אחרי דקות ארוכות ללא אירוע ממשי, דאבור כמעט הבקיע בבעיטה קשתית אחרי הרמה של קניקובסקי, אבל ניצה הגיב היטב והדף לקרן.

גדי ברומר המאמן הזמני של נבחרת ישראל. דני מרון
לא היה מרוצה בלשון המעטה וביצע ארבעה חילופים במחצית. ברומר/דני מרון

דקה 46: ברומר ביצע ארבעה חילופים: אבו עביד, גלזר, פרץ וסולומון החליפו את קנדיל, נאתכו, אבו פאני ובריבו.

דקה 48: רומניה כמעט הבקיעה את שערה השלישי, אך מרציאנו התעופף והדף לקרן.

דקה 49: סולומון בנגיעה הראשונה בכדור ניסה להבקיע בבעיטה מסובבת, ניצה הדף הצידה עם יד אחת.

חלוץ נבחרת ישראל מונס דאבור. דני מרון
החזיר את ישראל למשחק. דאבור/דני מרון

דקה 56, ישראל צימקה ל-2:1: הנבחרת יכולה לחזור למשחק? קרן נהדרת של קניקובסקי מצד ימין מצאה את ראשו של דאבור שנותר ללא כיסוי ומקרוב נגח פנימה.

דקה 60: שוב סולומון ניסה להפתיע את ניצה בבעיטה על סף הרחבה ונעצר אצל השוער.

דקה 65: חילוף נוסף של ברומר, שהכניס את חזיזה על חשבון דוד.

מנור סולומון קשר נבחרת ישראל. דני מרון
עורר את הנבחרת במחצית השנייה. סולומון/דני מרון

דקה 71: מיחאילה שוב הגיע להזדמנות טובה מול מרציאנו, אולם בעט החוצה.

דקה 73: גם ספורי עלה מהספסל של ברומר על חשבונו של קניקובסקי

מונס דאבור חלוץ נבחרת ישראל. דני מרון
ספג שריקות בוז, אבל גם מנע הפסד. דאבור/דני מרון

דקה 85, ישראל חזרה ל-2:2: השינויים של ברומר עזרו והנבחרת השוותה. פרץ הכניס כדור עומק לחזיזה, שמסר רוחב לדאבור שהסתובב על הבלם ומקרוב קבע 2:2 בשער נהדר שהשלים קאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully