וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הראשון לא בהישג יד: ישראל הצעירה הפסידה 1:0 לגרמניה

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 20:00

נואה קאטרבך כבש בדקה ה-60 והנחיל לנבחרת של אלון חזן הפסד שני מול הגרמנים, שעכשיו עם יתרון של חמש נקודות כשנותרו עוד שני משחקים

נבחרת ישראל הצעירה הפסידה הערב (שלישי) 1:0 לגרמניה בפתח תקוה, במסגרת המחזור השמיני בבית ב' של מוקדמות יורו 2023. שער של נואה קאטברך מפ.צ. באזל בדקה ה-60 עשה את ההבדל בין שתי הנבחרות וקבע שישראל כנראה איבדה סיכוי לסיים במקום הראשון בבית.

הפער בין שתי הנבחרות עומד כעת על חמש נקודות כשנותרו רק עוד שני משחקים. לגרמניה יספיק גם תיקו אחד משני המשחקים שנותרו לה (הונגריה בבית ופולין בחוץ) כדי לסיים במקום הראשון ולהבטיח אוטומטית את הכרטיס ליורו, מה שמוריד משמעותית את הסיכוי של ישראל לסיים ראשונה והופך אותו לכמעט אפסי. לנבחרת של אלון חזן נשארו שני משחקים נוחים מול לטביה בחוץ וסן מרינו בבית כדי להבטיח את המקום השני שמסדר מקום בפלייאוף. הבשורה הטובה מהערב היא שפולין והונגריה נפרדו בתיקו, מה שהשאיר את ישראל עם פער נקודה מפולין.

נואה קאטרבך שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. דני מרון
סיומת מוצלחת ושלוש נקודות לגרמנים. קאטברך/דני מרון

במשחק הקודם בין השתיים במוקדמות ישראל היממה את גרמניה ועוד הובילה 1:2 עם תחילת הדקה ה-89, אבל המנשאפט הצליחו להשלים מהפך יוצא דופן ולנצח 2:3. לאחר שבעה משחקים בבית מספר 2, גרמניה בפסגה עם 18 נקודות, ישראל מדורגת שנייה עם 16 ופולין השלישית עם 14 נקודות במאזנה, אך תוכל לעקוף את ישראל במקרה של הפסד של חזן ושחקניו למנשאפט.

לאליפות אירופה מעפילה אוטומטית רק הנבחרת שמסיימת ראשונה, אבל גם הנבחרת הטובה ביותר שסיימה במקום השני תעפיל ישירות לתחרות ולא תצטרך להשתתף בפלייאוף בו ייקחו חלק 8 סגניות הבתים האחרות.

נואה קאטרבך, שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. דני מרון
קאטרבך סידר לגרמנים שלוש נקודות וכנראה גם את המקום ביורו/דני מרון

דקה 1: יונתן בורקארדט, שהיה אמור לפתוח בהרכב גרמניה, נפגע במהלך החימום ונותר מחוץ לסגל. חלוץ מיינץ, שכבש העונה תשעה שערים בבונדסליגה, היה אמור לענוד את סרט הקפטן שעבר אל אנגלו שטילר.

דקה 5: קארצב תיקל בצורה מסוכנת מאוד את הקפטן הגרמני אנגלו שטילר, למזלו אין כאן VAR.

דקה 8: מאליק תילמן עלה מעל כולם בקרן ונגח חזק, אבל לא מדויק והכדור שלו עלה מעל המסגרת.

דקה 22: חצי הזדמנות ראשונה לישראל. מוחמד כנעאן חילץ כדור באזור מסוכן ובעט מ-20 מטר חלש היישר אל הידיים של השוער נואה אטובולו.

דקה 24: עילאי אלמקייס ביצע עבירה על ג'יימי לבלינג וספג כרטיס צהוב.

דקה 32: עדן קארצב בעט חזק מאוד ממרחק גדול אחרי כדור חופשי, אבל זה לא היה מדויק והכדור הלך החוצה.

דקה 49: אושר דוידה המחליף נשלח בכדור עומק מצוין קדימה, הסתדר עם השומר שלו ומצד ימין בעט אל הפינה הרחוקה לא מספיק מדויק והחוצה. הזדמנות אמיתית ראשונה לישראל.

דקה 52: סוף פודגוראנו פרץ יפה משמאל, עבר בין שניים, אבל נפל והשופט הורה להמשיך לשחק.

דקה 60: שער! יאן תילמן עבר בשמאל את כרם ג'אבר ועומרי גנדלמן והעביר מסירת רוחב אל נואה קאטרבך, שבעט עם רגל ימין מצוין פנימה את ה-0:1 של גרמניה. לדניאל פרץ לא היה שום סיכוי

דקה 71: ליאל עבדה נשלח לעומק וניצל טעות של ההגנה, אבל בעט מול השוער מעל המסגרת.

דקה 88: הזדמנות מסוכנת לישראל. ליאל עבדה קיבל מאיתי בוגנים ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה והלך לקרן.

אוהדי נבחרת ישראל נגד גרמניה הצעירה. דני מרון
באו לעודד ויצאו מאוכזבים. אוהדי ישראל/דני מרון

הרכבים

ישראל: דניאל פרץ, כארם ג'אבר (זוהר זסנו, 71), עומרי גנדלמן, יובל שדה, זיו מורגן, עדן קארצב, עידו שחר (מאור לוי, 70), עילאי אלמקייס (אושר דוידה, 46), מוחמד כנעאן (איתי בוגנים, 82), סוף פודגוראנו, ליאל עבדה.

גרמניה: נואה אטובולו, יושה וגנומאן (קיליאן פישר, 84), ארמל בלה קוטצ'אפ, מרטון דרדאי, נואה קאטרבך, אנגלו שטילר, טום קראוס, מאליק תילמן (אריק מארטל, 68), יאן תילמן, ג'יימי לבלינג (אריק שוראנוב, 77), אנסגר קנאוף (פאריד אלידו, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully