וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה החדשה של צ'אבי: ברצלונה תנסה לצרף את מוחמד סלאח

ב"אס" פורסם שהקטלאנים לא ויתרו על ארלינג הולאנד, אך מבינים שהם עלולים לאבד אותו למנצ'סטר סיטי ונערכים לאפשרות שניתן יהיה לרכוש את כוכב ליברפול. גם ראפיניה על הפרק

תקציר: ברייטון - ליברפול 2:0/ספורט1

השבוע נחשף כי המו"מ להארכת חוזהו של מוחמד סלאח בליברפול פוצץ בדצמבר ומאז הצדדים לא חידשו את השיחות, ומאז התקשורת באירופה עוסקת לא מעט בעתידו של הכוכב המצרי, שחוזהו באנפילד יסתיים בתום העונה הבאה. הבוקר (שני) גם בספרד עסקו בכך ולטענת "אס" ברצלונה הפכה את סלאח ליעד העיקרי שלה, למקרה שלא תצליח להחתים את ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד.

שחקן ליברפול, מוחמד סלאח. רויטרס
לא שולל מעבר לברצלונה. סלאח/רויטרס

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, הבטיח למאמן צ'אבי שבעונה הבאה הוא ינחית את אחד משחקני ההתקפה הבכירים בעולם והמטרה של הקטלאנים היא להחתים את הולאנד, אולם האופציה של הנורבגי הולכת ומתרחקת בצל הדיווחים על כך שהוא מתקרב למנצ'סטר סיטי וכעת הבלאוגרנה נערכת לאפשרות שניתן יהיה להחתים את סלאח.

חוזהו של המצרי יסתיים רק בקיץ 2023 ומכאן שהקיץ הוא לא יוכל לעזוב את ליברפול, אבל המייטירדס ימצאו את עצמם בדילמה רצינית בהנחה שלא יגיעו לסיכום עם סלאח - אם למכור אותו שנה לפני שיוכל לעזוב ללא תמורה, או להשאירו ולקוות להגיע איתו לסיכום על הארכת החוזה, סיטואציה כמעט זהה לזו של קיליאן אמבפה ופריז סן ז'רמן. לפי הפרסומים באנגליה, סלאח רוצה להאריך את חוזהו בליברפול וכמובן שראשי המייטירדס רוצים להשאירו, אבל דרישתו לשכר שבועי בגובה 400 אלף פאונד בשלב זה הובילה לנתק בכל הנוגע להארכת החוזה.

ראפיניה שחקן לידס חוגג שער. רויטרס
גם הוא על הפרק. ראפיניה/רויטרס

בברצלונה מעריכים שלצרף את סלאח יהיה אפילו זול יותר מאשר לרכוש את ארלינג הולאנד מדורטמונד. בעוד שלרכוש את הנורבגי יעלה כ-100 מיליון יורו לפני תשלום שכרו, בקטלוניה מאמינים שליברפול תשחרר את סלאח תמורת כ-70 מיליון יורו וכ-100 מיליון יורו נוספים יוקצו לשכרו למשך ארבע שנים.

לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, ברצלונה עוקבת גם אחר הקשר הברזילאי ראפיניה, כוכב לידס יונייטד שאותו מייצג דקו - כוכב העבר שמשמש כאחד הסקאוטים של ברצלונה בדרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully